1403-06-29 11:38
40
0
91447
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

موفقیت امروز ما در گروی تجارب دفاع مقدس است

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بخشی از موفقیت‌های نسل امروز برگرفته از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس است.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری پلیس؛ سردار قاسم رضایی در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان ضمن عرض تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، امام جعفر صادق (ع) و همچنین گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: خدای متعال را شاکریم که عمر ما را در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی و در لباس مقدس سربازی ولایت قرار داده است.

وی با بیان اینکه امنیت، اقتدار و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم و از آنان در انجام مأموریت‌ها یاری می‌طلبیم، افزود: کارکنان خدوم فراجا افتخار می‌کنند که ادامه‌دهنده راه شهیدان هستند و تاآخرین‌نفس برای دفاع از ارزش‌ها و امنیت مردم در میدان حضور خواهند داشت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر اینکه بخشی از موفقیت‌های نسل امروز برگرفته از تجربیات ارزشمند دفاع مقدس است، تصریح کرد: رزمندگان عزیز در دوران دفاع مقدس، درس ایثار، شهامت، فداکاری و ولایت‌مداری به ما آموختند و امروز همان روحیه جهادی در مجموعه مقدس انتظامی جاری است.

رضایی در ادامه گفت: در سال جاری مأموریت‌های مهمی از جمله انتخابات ریاست‌جمهوری را داشتیم که به لطف الهی و تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی، همه آن‌ها با موفقیت اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام همواره به دنبال ایجاد ناامنی و تفرقه در کشورمان هستند لیکن با هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و بصیرت بالای مردم وفادار، نقشه‌های پلید بیگانگان خنثی شده و جمهوری اسلامی در قله اقتدار و عزت قرار دارد.

جانشین فراجا اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همواره در دیدار با فرماندهان و مسئولان انتظامی از اقدامات پلیس تقدیر می‌کنند که این موضوع برگ زرینی در افتخارات مجموعه انتظامی است.

رضایی در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت امام‌زمان (عج) حرکت می‌کند، گفت: همه ما باید با تأسی از شهدا و رزمندگان برای اعتلای انقلاب و حفظ دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان تلاش کنیم.
انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.