1403-06-27 14:28
138
0
91422
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد:

غزه محور سخنان رهبر در دیدار با علمای اهل‌سنت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امروز در ۱۲ ربیع دیدار رهبر انقلاب با علمای اهل‌سنت رقم خورد که در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی به مسئله هفته وحدت و کلیدواژه امت اسلامی و هویت اسلامی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: امامین انقلاب اسلامی منادی وحدت در جهان اسلام و وحدت عملی در جهان اسلام زحمات فراوانی را کشیدند و باتوجه‌به حساسیت دنیای کنونی و مسئله فلسطین و غزه می‌طلبید اتفاق جدیدتری رقم بخورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: امروز در ۱۲ ربیع دیدار رهبر انقلاب با علمای اهل‌سنت رقم خورد که در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی به مسئله هفته وحدت و کلیدواژه امت اسلامی و هویت اسلامی تأکید کرد.

قربانی بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی به تقویت امت اسلامی تأکید کرد و پیامد این مسئله نیز باعث تشکیل امت واحده و دفاع از امت اسلامی در هر جغرافیا خواهد بود.

وی افزود: نکته دیگر مسئله جدی‌تری در خصوص غزه است و یک سال از مسئله فلسطین می‌گذرد و می‌طلبد امت مسلمان آستین‌ها را بالا بزنند و فکری به حال مردم غزه بکنند و روح جدیدی که رهبر انقلاب دمیدند و امیدواریم این اتفاق ارزشمند در غزه به سرانجام برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: امام خمینی (ره) هم در نام‌گذاری انقلاب اسلامی ابتکار عمل به خرج داد و هم با ایجاد هفته وحدت توطئه دشمنان را نقش‌برآب کرد.

قربانی یادآور شد: مسائلی که می‌توانست بستر اختلاف بین مسلمانان باشد و توسط دشمنان اسلام و غول‌های رسانه‌ای به این مسئله دامن می‌زد با ابتکار امام (ره) تبدیل به فرصت شد و امامین انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته این بوده که توانستند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند.

وی افزود: وحدت اسلامی به‌عنوان یک اصل اسلامی همیشه مدنظر امامین انقلاب است و در بیان روش و عمل تاکتیک‌ها مختلفی را در برابر دشمنان داشتند. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: یکی از برکات این ابتکار و نام‌گذاری تشکیل جبهه مقاومت در منطقه است که مجاهدین شیعه و سنی در کنار هم با دشمنان اسلام مبارزه می‌کنند.

قربانی بیان کرد: دشمنان هم بنا به فرموده قرآن کریم «و ما نَقَمُواْ مِنۡهُمۡ إِلَّآ أَن یُؤۡمِنُواْ بِٱللَهِ ٱلۡعَزِیزِ ٱلۡحَمِیدِ» (درحالی‌که هیچ نقطهٔ ضعفی و تقصیری از مؤمنین سراغ نداشتند به‌جز اینکه به خدا ایمان آورده بودند) و برای آنها فرق نمی‌کند حاج‌قاسم باشد یا اسماعیل هنیه از اهل‌سنت و لذا باید در برابر دشمن ایستادگی کرد.

وی افزود: شعار محوری هفته وحدت امت اسلامی نجات غزه مظلوم است و در روز گذشته نیز در دیدار رهبر انقلاب با علمای اهل‌سنت به مسئله فلسطین و غزه تأکید شد و تلاش ما این بود که برنامه‌های هفته وحدت نیز با پیوست غزه و فلسطین برنامه‌ریزی شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.