1403-06-15 10:20
113
0
91297
فرمانده مرزبانی فراجا مطرح کرد:

آخرین وضعیت انسداد مرزهای جنوب شرق

فرمانده مرزبانی فراجا از انسداد مرزها در جنوب شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور خبر داد و گفت: انسداد مرزها با سرعت پیگیری می‌شود و در حال پیشرفت است.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از فارس؛ احمدعلی گودرزی در گفتگو با خبرنگاران گفت: قریب به دو سال است که باهمت دولت و ستاد کل نیروهای مسلح و سطوح انتظامی کشور، انسداد مرزها در جنوب شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور آغاز شده و با شدت کار پیشرفت دارد.

وی افزود: انسداد مرزها در جنوب شرق با شدت بیشتری ادامه دارد و روی روال کار انجام می‌شود؛ از روند اجرای کار ارزیابی هفتگی داریم و نظرات خود را بیان می‌کنیم.

گودرزی ادامه داد: ارتش و قرارگاه خاتم سپاه، به کمک مجموعه مرزبانی انتظامی کشور آمده‌اند و دراین‌خصوص اعتبارات لازم تأمین و تجهیز کارگاه انجام شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: بخشی از دیوار و جاده مرزی به عهده ارتش و سپاه گذاشته شده و اقدامات تکمیلی مثل حس‌گرها، انواع دوربین‌های الکترونیکی، اپتیکی، ریز پرنده‌ها، احداث برجک‌ها، پاسگاه‌ها و گروهان‌های مرزی به عهده مرزبانی است.

گودرزی تصریح کرد: استفاده از هوش مصنوعی در گذرگاه‌های مرزی در حال شکل‌گیری است. وی بیان کرد: انسداد مرزها می‌تواند تضمین‌کننده امنیتِ بیشتر در مرزهایی باشد که از تهدیدات بالایی برخوردار هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.