1403-06-13 09:04
194
0
91274
یادداشت؛

هرگز به گذشته برنمی‌گردیم

احمد ملاشاهی کارشناس رسانه در یادداشتی نوشت: دشمنانش از چهل قبیله، ناتو ایجاد کردند تا او را ترور کنند. در جنگ احد شایعه کردند که او را کشتند. همه این‌ها برای این بود تا شاید با رفتنش اسلامش پایان یابد اما در جواب آیه هرگز به گذشته برنمی‌گردیم آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، قدرت‌های زمانه‌اش از ابرقدرت‌های امروز ابرقدرت‌تر بودند اما او نه از ترس و نه با تطمیع، مطیع جاهلیت زمانه‌اش نشد مردم را از بندگی بت‌های سنگی و اربابان سنگدلش آزاد کرد محال است کسی از آزادی سخن بگوید و به آزادی احترام بگذارد ولی بر محمد مصطفی علمدار آزادی بشر سلام و صلوات نفرستد.

دشمنانش از چهل قبیله، ناتو ایجاد کردند تا او را ترور کنند. در جنگ احد شایعه کردند که او را کشتند. همه این‌ها برای این بود تا شاید با رفتنش اسلامش پایان یابد و دوباره خلق‌الله برده نظام سرمایه‌داری اشراف شود اما در جواب آیه هرگز به گذشته برنمی‌گردیم آمد «افان مات و قتل انقلبتم علی عقابکم».

برای اینکه طاغوتیان و ابوجهل‌های بعدی نتوانند دوباره جهالیت مدرن را بر گرده بشر تحمیل کنند دو یادگاری گذاشت یکی قرآن منشور زندگی و دیگری اهل‌بیتش، کشتی نوح. این دو امانت، همان راز آخرین فرستاده بودن است با این دو امانت می‌توان قانع شد و پذیرفت که چرا بعد از او پیامبری نیاید.

تمام دشمنی دشمن و قرآن‌سوزی‌ها و تمام دشمنی با حرم اهل‌بیت و مباح دانستن خون دوستداران اهل‌بیت به خاطر این است که می‌دانند با قرآن و اهل‌بیت، محمد مصطفی همچنان زنده است و همچنان پیامبری می‌کند و رسالت‌اش چشمه کوثری است که مدام می‌جوشد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.