1403-06-09 00:06
441
0
91230
بالارفتن تنش در جبهه اصلاحات گلستان؛

گزینه‌های استاندار منتشر نشده هوا شد

معرفی ۱۰ گزینه استانداری از سوی برخی هواداران پزشکیان در استان واکنش‌های مسئولان ستاد استانی و احزاب و اقوام را در پی داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ پس از انتشار لیست گزینه‌های استانداری از سوی برخی ستادهای پزشکیان در گلستان حالا اختلاف در جبهه اصلاح‌طلبان حامی پزشکیان بالا گرفته و حتی پیگیری و مکاتباتی با وزارت کشور در خصوص انتشار این اسامی صورت گرفته است.

همچنین ستادهای اقوام و حزبی استان گلستان که حامی اصلی پزشکیان در استان به‌شمار می‌روند بیان کردند که در ارائه این لیست مشورتی با آن‌ها صورت نگرفته است.

 برخی دیگر از چهر‌های سیاسی استان معرفی چنین افرادی را به‌عنوان بازنشستگان سیاسی جریان اصلاحات نشان از ضعف این جریان سیاسی در کادرسازی و معرفی خودسرانه برخی افراد دانستند.

یکی از مسئولان ستاد مرکزی پزشکیان نیز در استان در تویئتری عنوان کرده که این ستاد مصوبه‌ای برای گزینه استانداری نداشته است و تلویحا لیست منتشر شده را فاقد سازکار درست و نگاه مشورتی با نمایندگان و نخبگان استان دانسته است.

 از سویی دیگر گویا از سوی وزارت کشور تماس‌های با برخی از گزینه‌های بومی و غیربومی در خصوص این مسئولیت گرفته شده که در این لیست قرار ندارند و حتی پای برخی گزینه‌ها به وزارت کشور نیز باز شده است.

برخی چهره‌های مجازی اصلاحات نیز که از سهم‌خواهی ناامید شدند با انتشار پیام‌‌های به انتصاب استاندار گلستان واکنش نشان دادند و انتخاب استاندار حامی قالیباف در استان سخن به میان آوردند.

حالا باید دید وزیر کشور که این روزها در مشهد مقدس حضور دارد به این کنشگری‌ها و سهم‌خواهی‌ها چه واکنشی نشان می‌دهد.

البته واکنش وزارت کشور به مسئله انتصاب استانداران نشان از آن دارد که گلستان جزو استان‌هایی نیست که استاندار آن در موج اول تغییر کند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.