1403-06-07 12:45
217
2
91208
معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان:

برگزاری مراسم دسته‌روی ۲۸ صفر در گلستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان از برگزاری مراسم دسته‌روی و اجتماع عزاداری نیروهای مسلح، بسیج و مردم عزادار در روز ۲۸ صفر خبر داد.

باقر رحمانی با حضور در تحریریه پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان گفت: مراسم پیاده‌روی ۲۸ صفر که مصادف با رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام مجتبی (ع) است مانند سال‌های گذشته در استان گلستان برگزار می‌شود.

باقر رحمانی بیان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری چندین سال است که نیروهای مسلح نیز همراه مردم عزادار در روز ۲۸ صفر با دسته‌روی و تجمع نسبت به عزاداری در این روز اقدام می‌کنند.

وی افزود: انسجام و هماهنگی بین نیروهای مسلح در برگزاری مراسم عزاداری ۲۸ صفر اتفاق افتاده و شاهد آن هستیم که با همکاری سپاه و بسیج و حضور گسترده مردم مراسم دسته‌روی با شکوه خاصی برگزار شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: این تجمع را در شهرهای مختلف استان خواهیم داشت.

رحمانی به اهمیت رسالت رسانه در جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: در پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» شاهد اتفاقات خوبی هستیم و در حوزه اطلاع‌رسانی و بیان وقایع این مجموعه به درستی به رسالت خود عمل می‌کند.

وی افزود: اهمیت فضای مجازی و موضوعات رسانه قابل انکار نیست و نباید از این حوزه عقب بمانیم و حتی فراتر از آن باید عمل کنیم، امروز هوش مصنوعی در دنیا مطرح است و باید به این حوزه نیز ورود جدی داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: در پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» به‌روزترین حوادث و اتفاقات منتشر می‌شود و اخبار این رسانه قابل استناد است و اطمینان بالایی دارد و صداقت در بیان مطالب و امانت‌داری در انتشار اخبار از دیگر ویژگی‌های این رسانه است که در اجرای رسالت خود به آن عمل کرده است.

گفتنی است این دیدار با حضور معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان انجام شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.