1403-04-30 12:07
183
0
90752
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس تأکید کرد:

تقویت اعتماد عمومی با تعامل سازنده دولت و مجلس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تدبیر رئیس‌جمهور در معرفی وزرا و تعامل سازنده نمایندگان مجلس، می‌تواند یکی از مهم‌ترین مولفه‌های امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی باشد.

عبدالحکیم آق‌ارکاکلی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: اقوام و مردم ایران از منتخب ریاست‌جمهوری انتظار دارند که در تشکیل دولت و اداره آن به اصل وحدت و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و برآمده از دل اقوام و هویت فرهنگی با نگاه شایسته‌سالاری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار است رئیس‌جمهور منتخب عادلانه از تمامی ظرفیت‌ها بهره بجوید، هویت فرهنگی اقوام ایرانی تأثیر مستقیم بر هویت ملی و انسجام در کشور دارد و بهره‌گیری از ظرفیت اقوام تضمین‌کننده اصل وحدت ملی خواهد بود.

 آق‌ارکاکلی بیان کرد: هویت فرهنگی ایرانیان و اقوام ایرانی در پنج حوزه‌ زبان، دیانت، جغرافیای فرهنگی، تاریخ و حافظه تاریخی و در نهایت نظام اجتماعی قابل‌ تعریف و تقسیم‌بندی است و به‌ منظور برقراری عدالت اجتماعی و بر اساس تأکید رهنمودهای مقام معظم رهبری بزرگ‌ترین دارای اعتماد عمومی است که انتظار می‌رود رئیس‌جمهور منتخب با بهره‌گیری از این ظرفیت به تقویت اعتماد عمومی را افزایش دهد.

 وی گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های ملی و قومی با تأکید بر هویت و گفتمان اقوام ایران‌زمین در دولت چهاردهم قابل‌ احترام است و باید این نگاه را تقویت کنیم.

 نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: حفظ و تقویت هویت‌ها، حفظ و تقویت احساس تعهد و تعلق عاطفی ما ایرانیان به اجتماع ملی نباید در شرایط فعلی کشور قربانی جریانات و سهم‌خواهی‌ها شود و سرمایه عظیم را خدشه‌دار و بی‌اعتماد کند.

 آق‌ارکاکلی بیان کرد: قطعاً تدبیر رئیس‌جمهور در معرفی وزرا و تعامل سازنده نمایندگان مجلس، می‌تواند یکی از مهم‌ترین مولفه‌های امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی باشد.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.