1403-04-25 10:11
172
0
90697
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:

مردم در نقطه درست تاریخ ایستاده‌اند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی برای ایستادن در نقطه درست تاریخ، تاکید کرد: مردم ما در نقطه درست تاریخ ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی در مراسم تاسوعای حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، گفت: روز به روز شاهد هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسمات محرم هستیم که این خود ناظر بر عزم مردم و بخصوص جوانان برای ادامه مکتب حسینی است.

 وی ادامه داد: این مراسم‌ها، به‌ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا، هر سال با شکوه و عظمت بیشتری برگزار می‌شود و این نشان از عشق و ارادت عمیق مردم به امام حسین (ع) و نهضت عاشورا دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: تاسوعا و عاشورا نماد عزم مردم در حمایت از مکتب و نهضت حسینی است.

 قربانی تأکید کرد: این دو روز مهم در تقویم اسلامی نه تنها یادآور شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش است، بلکه نشان‌دهنده اراده مردم برای حفظ و ترویج ارزش‌های اسلامی و مقاومت در برابر ظلم و ستم نیز می‌باشد.

وی تصریح کرد: تاسوعا و عاشورا به عنوان روزهایی که در آنها ایثار، شجاعت، و مبارزه با ظلم به اوج خود می‌رسد، الگویی برای تمام انسان‌ها، به‌ویژه جوانان، هستند تا از این آموزه‌های ارزشمند در زندگی روزمره خود استفاده کنند و در راه حقیقت و عدالت گام بردارند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی برای ایستادن در نقطه درست تاریخ، تاکید کرد: مردم ما در نقطه درست تاریخ ایستاده‌اند.

قربانی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب جوانان آمریکایی را به درک صحیح از تاریخ و اتخاذ موضع درست فراخوانده‌اند، مردم ایران نیز با شرکت در مراسمات محرم و تاسوعا و عاشورا نشان داده‌اند که در مسیر درست و حمایت از ارزش‌های حسینی قرار دارند. این حضور گسترده و پرشور در مراسمات محرم گواهی بر این است که ملت ایران همچنان پیرو راه امام حسین (ع) هستند و برای حفظ این مکتب، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: این حضور مردم در مراسمات محرم، خصوصاً جوانان، نشانگر آن است که نسل‌های جدید نیز به خوبی با اهداف و ارزش‌های نهضت عاشورا آشنا هستند و آن را درک می‌کنند. این مسئله امیدبخش است و نشان می‌دهد که آموزه‌های حسینی در جامعه ریشه‌دار و پابرجا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: این استمرار و تداوم ارزش‌ها نشان‌دهنده موفقیت تلاش‌های فرهنگی و تبلیغاتی است که در طول سال‌ها صورت گرفته و مردم همچنان با شور و اشتیاق به این میراث بزرگ پایبند هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.