1403-04-18 09:09
241
0
90625
فعال سیاسی استان گلستان:

نمک به زخم‌های مردم نپاشید

فعال سیاسی استان گلستان با نگاه تعاملی به مردم و ارتباط تعاملی با دولت مستقر تأکید کرد و گفت: هر نوع نمک پاشیدن به زخم‌ها و رنج‌های مردم می‌تواند باعث ریزش بیشتر در سرمایه اجتماعی آنان شود.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری باعث واکنش‌ها و ارائه مطالب مختلی از سویی فعالان سیاسی استان گلستان شد.
 در یکی از این واکنش‌ها رضا محمدخانی ضمن تبریک ریاست‌جمهوری مسعود پزشکیان تأکید کرد: امیدوارم جریان موسوم به اصلاح‌طلبی با زیاده‌خواهی و سهم طلبی باعث تلخ شدن کام مردم از این پیروزی نشوند.
 وی همچنین معتقد است که جریان اصول‌گرا نیاز به بازبینی و بازسازی گفتمان دارد و گفته اگر هم جریان اصول‌گرایی ایدئولوژیک اندیش است این بار به‌جای فرامرزی اندیشیدن باید به داخل و مسئله رفاه بیندیشد.
 این فعال سیاسی بیان کرد: اصول‌گرایی برای برخاستن نیاز به بازگشتن به ایران و محور قراردادن رفاه دارد، بین آرای رئیسی و جلیلی حدود ۵ میلیون اختلاف است و این به معنی وجود آرای خاکستری در بین جریان اصول‌گرایی است و اصول‌گرایی نیاز به افزایش میزان هسته اصلی رأی از حدود بیست درصد به سی درصد و رأی پیرامونی یا خاکستری به محدوده بیست درصد دارد و این میسر نمی‌شود مگر با نگاه تعاملی به مردم و ارتباط تعاملی با دولت مستقر و هر نوع نمک پاشیدن به زخم‌ها و رنج‌های مردم می‌تواند باعث ریزش بیشتر در سرمایه اجتماعی آنان شود.
 محمدخانی تأکید کرد: جریان اصول‌گرایی و نیروها و نهادهای تبلیغی آنان باید ویترین شخصیت‌های سیاسی‌اجتماعی‌شان را تغییر داده و با حذف تندروهای جریان پایداری از سر تیتر خبرها و مجالس سخنرانی افراد معقول آکادمیک آشنا و مسلط به مباحث اجتماعی سیاسی و علمی روز را برجسته کرده و با قراردادن در مناصبی که می‌توانند تجربه اجرایی‌شان را افزایش دهند.
 وی افزود: بهترین گزینه برای جریان اصول‌گرایی در انتخابات آتی فتاح است، فتاح با تمامی تجربیاتی که اندوخته اگر بتواند کمی بیشتر نگاه تعاملی و تعادلی به جهان سیاست داشته باشد و اندکی گفتمان و دایره واژگانش را افزایش و روزامد کند می‌تواند رقیب جدی انتخابات آتی برای پزشکیان از ناحیه اصول‌گرایان.
 فعال سیاسی استان گلستان تأکید کرد: النهایه استمرار انقلاب اسلامی به وجود هر دو جریان سیاسی به‌دور از تندروی نیاز دارد و باید بیندیشیم که آیا عقلاً اصول‌گرایی طرحی برای فردا دارند؟ و آیا جریان اصلاح‌طلبی می‌تواند با حذف تشنگان قدرت و ثروت بدل به گفتمانی عمومی در عرصه اجتماعی شود؟
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.