1403-04-11 13:05
333
0
90551
سعید جلیلی در گرگان:

گلستان ظرفیت یک ایران جهش را دارد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گرگان گفت: ما در گلستان شاهد فرصت‌هایی همچون پتروشیمی، خلیج گرگان و ... هستیم که اگر برنامه درست برای آن داشته باشیم  می‌تواند یک جهان جهش را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در جمع هوادارانش در مصلای وحدت گرگان اظهار کرد: امروز افتخار این را پیدا کردم که در جمع مردم خونگرم و دوست داشتنی استان گلستان باشم، مردمی که در حوادث مختلف نشان دادید که چگونه از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنید و با تمام قوا به سمت جهش و پیشرفت در حرکت هستید.
وی گلستان را استانی باظرفیت خواند و افزود: گلستان مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها دارد فرصت جنگل، دریا، صحرا و ... و از همه مهمتر مردم و جوانانی با اراده و قوی که بزرگترین فرصت پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: هر کدام از مردم می‌تواند برای کشور افتخارآفرینی کند و کشور را جهش بدهد.
جلیلی تاکید کرد: مردم این استان فرصت‌های ارزشمندی دارند، هر روستا باید سلول جهش شود، مردم را باید ببینیم و احترام قائل شویم نمی‌شود عده‌ای با فساد، رانت و استفاده از تسهیلات کشور وجود داشته باشند اما ۵۰ درصد مردم حتی یکبار تسهیلات نتواند بگیرند و استفاده کنند.
جلیلی گفت: ایران یک قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار جهانی شده که همه اینها به خاطر مردم بوده است. 
وی ابراز کرد: امروز مردم، زنان و مردم نشان خواهند داد که مردم با پشتکار خود به سمت قله‌ها حرکت می‌کنند.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: جهان وقتی به قدرت ایران در معادلات بین‌المللی اعتراف می‌کند به خاطر مردم است.
جلیلی گفت: شما مردم نشان خواهید داد که ملت به حداقل‌ها اکتفا نمی‌کند و به قله نگاه می‌کند و به سمت قله حرکت می‌کند.

وی بیان کرد: ملت در طول سال‌های متمادی نشان داد همبستگی و تولید قدرت به خاطر اقوام و مذاهب مختلف است و این وحدت و همدلی را در گلستان  شاهدیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر فرصت ارزشمندی وجود دارد به نگاه و برنامه است، شما می‌توانید انتخاب ۱۴۰۰ را داشته باشید یا نگاه دهه ۹۰ را داشته باشید.

ما در گلستان شاهد فرصت‌هایی همچون پتروشیمی، خلیج گرگان و ... هستیم که اگر برنامه درست برای آن داشته باشیم  می‌تواند یک جهان جهش را داشته باشد.
جلیلی گفت: ما در چهار سال آینده باید به قله برسیم و این همه طرفیت مجال نمی‌دهد جوان بیکار باشد، خداوند نعمت‌های زیادی در اختیار استان قرار داد برای پیشرفت و یک جهان فرصت باید یک گرگان جهش و یک گلستان جهش داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر زن و مرد باید احساس کند توانمندی که دارد نقش خود را ایفا کند، ما در آستانه انتخاب هستیم، برخی فقط یک سری ناامیدی‌ها را می‌گویند و نگاه و راه حل آنها این است که قبلا تجربه شد و جواب نداد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: درکشور ضعف وجود دارد اما ضعف‌ها با ضعف حل نمی‌شود ملتی می‌تواند مقتدر باشد که تعاملات گسترده داشته باشد
نه آنکه نگاه حداقلی داشته باشند.
جلیلی تاکید کرد: کسانی که از معدود کشورهایی که رابطه داشته باشند پشت پا زدند
دوباره همان حرف ها را تکرار می‌کنند در دنیا ۲۰۰ کشور وجود دارد اما رابطه ما در دهه ۹۰ فقط با معدودی از کشورها بود.
وی ادامه داد:  کسانی که می‌گفتند دیپلماسی بلدیم  ۷ میلیارد دلار را به ۲۰۰ میلیون دلار رساندند و رشد اقتصادی منفی شد اما مردم می‌خواهند انتخاب کنند که اقتصاد آن راه جهش را داشته باشد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد،: هرگاه ملتی ایستاد و مقاومت کرد، امنیت آورد و سایه جنگ را دور کرد.
جلیلی بیان کرد: کشورهای مصمم تولید قدرت می‌کنند، وعده صادق امنیت آورد و صدها موشک به طرف اسرائیل رفت اما اسرائیل نتوانست غلطی کند.
وی گفت: اگر در دفاع مقدس قدرت آفریدند آیا در صنعت و سیاست و اقتصاد نمی‌توانند شکوه بیافرینند؟ حتما می‌توانند اما برنامه‌ریزی می‌خواهد ما امروز زمان تلف کردن نداریم باید قدر وقت و زمان را بدانیم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید از فردای انتخابات با برنامه قبل کار کرد نه آنکه تصمیم بگیریم و بگوییم ببینیم کارشناسان چه می‌گویند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.