1403-03-30 11:44
233
0
90416
رئیس ستاد زاکانی در استان گلستان:

ظرفیت اجماع جریان انقلاب بر روی زاکانی وجود دارد

رئیس ستاد زاکانی در استان گلستان بابیان اینکه زاکانی به‌عنوان یک ظرفیت و ذخیره برای نظام اسلامی است، گفت: این ظرفیت وجود دارد که اجماع جریان انقلابی بر روی زاکانی صورت بپذیرد.

رمضان الیاسی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: انتخابات میراث گرانقدر انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) در همه زمان‌ها و برهه‌های مختلف عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس ستاد زاکانی در استان گلستان  ادامه داد: انتخابات از یک سو نشان قدرت و اعتبار داخلی نظام و انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر یاس آفرینی برای مخالفین و معاندین نظام اسلامی است، پس باید با قدرت و صلابت برگزار شود و هم از نظر اجرا و نظارت و امنیت و هم از نگاه رقابت بین داوطلبان مورد توجه قرار گیرد و مهمتر از همه مشارکت هم آحاد مردم که پشتوانه واقعی این نظام و انقلاب اسلامی هستند باید مد نظر قرار گیرد.

الیاسی بیان کرد: هرچند اقدامات دولت‌ها و جریان در سطح استان‌ها و کشور در تغییر نگاه مردم نقش دارد و میزان رضایتمندی مردم از حاکمیت به عملکرد دولتمردان محلی بستگی دارد، عمق استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه دینی و اعتقادی و باور و ایمان مردم به‌خداوند و همچنین رهبری‌های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری موجب شده است مردم نظام را متعلق به خود بدانند و در هر عرصه‌ای نیاز به حضور مردم بوده با اقتدار در صحنه حاضر و از ارزش‌ها و باورهای حاکمیت اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: تلاش و سخت کوشی و صبر و تحمل رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی باعث شد تا سطح توقع و انتظار مردم از دولتمردان ارتقاء یابد و به دنبال فردی در تراز انقلاب اسلامی و شخصیتی هم‌چون شهید جمهور باشند.

رئیس ستاد زاکانی در استان گلستان  متذکر شد: بنابراین مردم در بررسی رفتار و بیان داوطلبان به دنبال کسی هستند که قرابت فکری و رفتاری و اخلاقی مشابه رئیس جمهور شهید داشته باشد.

الیاسی یادآور شد: مناظره‌های تلویزیونی بخشی از فرآیند تبلیغاتی انتخابات در کشور است که معیارهای آن را مقام معظم رهبری بیان فرمودند از جمله می‌توان به بیان دیدگاه‌های نظارت با رعایت اخلاق به‌دور از تخریب و بدون اتهام زنی و غیبت و غیره  اشاره کرد، مناظره با این معیار می تواند راه را برای شتاب بهتر و بیشتر مردم از داوطلبان و انتخاب اصلح باز کند.

وی افزود: علیرضا زاکانی از یادگاران دفاع مقدس و از مدیران کارآمد نظام است و ارائه مطلب و دیدگاه‌های خود دارد که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی از هم ظرفیت خود استفاده کرده است.

رئیس ستاد زاکانی در استان گلستان خاطرنشان کرد: در افکار عمومی جامعه هم وی به عنوان کسی که هم صراحت در بیان و ادب و گفتار و شفافیت در مواضع دارد معرفی شده است و همچپنین توانایی و ظرفیت ویژه‌ای در کشف حقایق و واقعیت‌های جامعه و بیان آن دارد.

الیاسی ابراز داشت: وی به عنوان یک ظرفیت و ذخیره برای نظام اسلامی است و قطعا در تهیج مردم برای حضور در پای صندوق رای نقش اساسی دارد، کمااینکه که اینکه این ظرفیت وجود دارد که اجماع جریان انقلابی بر روی وی نیز صورت بپذیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.