1403-03-22 05:31
198
0
90332
فرماندار مراوه‌تپه خبر داد:

استقرار 67 شعبه رای‌گیری در مراوه‌تپه

فرماندار مراوه‌تپه گفت: در مجموع ۶۷ شعبه اخذ رای در شهرستان مراوه‌تپه رای مردم را اخذ خواهند کرد. از این تعداد، ۱۰ شعبه در شهر مراوه‌تپه و گلیداغ و ۵۷ شعبه در روستاهای این شهرستان مستقر خواهند شد.

امان‌محمد باشقره، فرماندار مراوه‌تپه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، اعلام کرد: ر راستای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است و هیات‌های اجرایی نیز براساس وظایفی که بر عهده دارند؛ در حال مهیا کردن زمینه‌های برگزاری انتخابات در مراوه‌تپه هستند. تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا انتخابات به شکلی سالم، عادلانه و بدون شائبه برگزار شود و مردم بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی از هرگونه جانبداری، رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است که انتخابات پیش رو بدون هیچ مشکل و شائبه‌ای و به دور از جانب‌داری و براساس عدالت برگزار شود. در این راستا، تمامی اقدامات لازم برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است و همه تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه تخلف و یا مشکل احتمالی در نظر گرفته شده است.

فرماندار مراوه‌تپه تصریح کرد: در مجموع ۶۷ شعبه اخذ رای در شهرستان مراوه‌تپه رای مردم را اخذ خواهند کرد. از این تعداد، ۱۰ شعبه در شهر مراوه‌تپه و گلیداغ و ۵۷ شعبه در روستاهای این شهرستان مستقر خواهند شد. تمامی این شعبات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و امنیتی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند تا روند انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

باشقره ادامه داد: در بخش گلیداغ در شهر، تنها ۲ شعبه ثابت و در روستاهای این بخش ۵ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه سیار خواهند بود. این تدابیر به منظور سهولت دسترسی و فراهم کردن شرایط بهتر برای رای‌دهندگان در مناطق روستایی اتخاذ شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در مراوه‌تپه همچنین گفت: در بخش مرکزی نیز در شهر، ۶ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار و در روستاهای بخش مرکزی نیز ۸ شعبه ثابت و ۱۸ شعبه سیار خواهیم داشت. این توزیع شعبات با دقت و برنامه‌ریزی صورت گرفته تا تمامی افراد بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی در انتخابات شرکت کنند و رای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.