1403-03-18 14:19
242
0
90283
امام جمعه گرگان:

حماس در دام طرح سازش آمریکا نمی‌افتد

امام جمعه گرگان با اشاره به طرح آمریکایی‌ها برای صلح و سازش با فلسطینی‌ها و حماس گفت: حماس آگاه‌تر از این است که در این دام بیفتد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز ۲۹ ذی‌القعده سالروز شهادت امام جواد(ع) است، جوان‌ترین امام ما در بین ائمه بود که به دست معتصم عباسی به شهادت رسید.

امام جمعه گرگان به امامت رسیدن حضرت جواد(ع) در سن هفت سالگی اشاره کرد و افزود: اگر اراده خدا باشد سن برای امامت مطرح نیست و به اراده الهی حضرت عیسی در گواره به حرف آمد.

نورمفیدی افزود: فردا روز نخست ذی‌الحجه سالروز ازدواج حضرت علی با فاطمه الزهرا(س) است، این ازدواج الگوی همه ازدواج‌ها در قرن و زمان باید باشد.

وی خاطرنشان کرد:امام علی (ع) بدون هیچ تشریفاتی خواستگاری کرد و پیامبر از این ازدواج خوشحال شد و فرمود از فروش زره چیزهای ساده برای شروع زندگی فراهم کرد‌.

امروز جوانان ما به دلیل هزینه‌های ازدواج آن را عقب می‌اندازند.

امام جمعه گرگان ادامه داد: نمی‌گوییم به این سادگی ولی آنقدر هم نباید برای ازدواج شرط بگذاریم که از سنت حسنه ازدواج فاصله بگیریم.

نورمفیدی افزود: از اصل مطلب ازدواج نباید فاصله بگیریم، ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) بسیار ساده بود و اطلاع دارم که برخی در هزینه‌های تامین جهیزیه ماندند و نباید اینگونه در خصوص ازدواج رفتار کنیم و همه مسئول هستیم.

وی به طرح آمریکایی‌ها برای صلح و سازش با فلسطینی‌ها و حماس اشاره کرد و افزود: حماس آگاه‌تر از این است که در این دام بیفتد، آمریکایی‌ها پشتیبان صهیونیست هستند و چطور می‌تواند طرح عادلانه ارائه کند و این را محال می‌دانیم و این یک دام است.

 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.