1403-03-13 02:19
190
0
90239
مدرس سواد رسانه:

شهید رئیسی در مسیر آرمان‌های انقلاب گام نهاد

مدرس سواد رسانه گفت: شهید رئیسی تلاش کرد در آرمان‌های انقلاب قدم بگذارد و در مسیر تمدن اسلامی حرکت می‌کرد و در این اندیشه بزرگ بود که اقدامات بزرگ را انجام داد.

مجتبی لشکربلوکی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار داشت: شهید رئیسی بنده خدا بود و با توکل به ایمان عمل می‌کرد. او مانند بزرگانی که در تاریخ به نیکی یاد می‌شوند، از جمله شهید رئیسی، دیدگاهی فراتر از خدمت به مردم داشت و همه تلاش خود را در رضایت خداوند می‌دید. به همین دلیل است که نام او به نیکی یاد می‌شود.

این مدرس سواد رسانه‌ای ادامه داد: خدمات زیادی نظیر جاده‌سازی، تأمین آب، برق و گاز در تمامی نظام‌ها انجام می‌شود و ممکن است برخی نظام‌های لیبرال از ما جلوتر باشند، اما شهید رئیسی تمامی تلاش خود را در راستای رضایت خداوند و خدمت به مردم انجام داد. به همین دلیل، نام او همچنان با احترام و افتخار یاد می‌شود.

لشکربلوکی بیان کرد: امام خمینی (ره) به صراحت عنوان کرده که حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و اگر در این راه کسانی جان خود را از دست بدهند، مباح است. هدف همه امامان و پیشوایان اسلامی این بوده است که حکومت اسلامی تشکیل دهند و حتی جان خود را در این راه فدا کنند. شهید رئیسی نیز در همین راستا تلاش کرد تا در مسیر آرمان‌های انقلاب قدم بگذارد و به‌سوی تمدن اسلامی حرکت کند. او با این دیدگاه بزرگ، اقداماتی بزرگ را انجام داد.

این مدرس سواد رسانه‌ای افزود: شهید رئیسی تلاش کرد تا دیدگاه خود را به بخش‌های مختلف جامعه تزریق کند. او اعتقاد داشت که خدمت به مردم و تلاش برای رضایت خداوند از مهم‌ترین وظایف یک مدیر و مسئول است. برخلاف برخی رؤسای جمهور که افتتاح‌ها را به شکل ویدئو کنفرانسی انجام می‌دادند، شهید رئیسی تا نقطه صفر مرزی هم پیش رفت و در همان جا به شهادت رسید. این موضوع تفاوت دیدگاه و عمق تعهد او به وظایفش را نشان می‌دهد.

وی افزود: دو نوع مدیر داریم: مدیرانی که شایستگی پست را ندارند و این مسئله باعث می‌شود که مدیر بعدی بسیار تلاش کند تا بتواند آن جایگاه مدیریتی را تثبیت کند و مدیرانی که عملکرد عالی دارند. پس از شهید رجایی، شهید رئیسی یکی از آن مدیران برجسته بود که رئیس‌جمهور بعدی پس از او کار بسیار سختی در پیش دارد و سطح انتظار مردم نیز افزایش‌یافته است. این افزایش انتظار، مسئولیت سنگینی را بر دوش مدیران آینده می‌گذارد تا بتوانند به استانداردهای تعیین شده توسط چنین شخصیت‌های برجسته‌ای نزدیک شوند.

لشکربلوکی در پایان خاطرنشان کرد: شهید رئیسی نه‌تنها در حوزه‌های اجرایی بلکه در ابعاد معنوی نیز الگوی برجسته‌ای برای مدیران و مسئولان آینده بود. او با نگاهی عمیق به وظایف خود و تعهد به آرمان‌های انقلاب، توانست الگویی از مدیریت اسلامی و خدمت به مردم ارائه دهد که تا سال‌ها در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.