1403-03-02 13:40
351
0
90105
یادداشت؛

ابراهیم در گلستان ابدی

داوود خاندوزی فعال رسانه‌ای گلستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور گلستانی‌ها با هشتگ ابراهیم در گلستان مهر خود را به شهید رئیسی ابدی کردند و امروز مسئولان می‌گویند راهش ادامه می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»؛ داوود خاندوزی در یادداشتی نوشت: امروز که این واژه‌ها را  کنار هم می‌گذاریم بزرگ مرد خدمت به مردم در میان ما نیست، ابراهیمی که می‌خواست بت کم‌کاری و کاستی‌ها که باعث مشکلات زیادی برای ملت ایران شده بود را بشکند و در این راه و در اردیبهشت دعوت حق را با شهادت لبیک گفت.

تاریخ خدمت شهید آیت‌الله رئیسی برای انقلاب اسلامی انقضا نخواهد داشت، شهیدی که نشان داد آرمان‌های انقلاب زنده‌تر از همیشه است.
گلستانی‌ها هم این روزها عزادار و ماتم زده از اتفاق بزرگی هستند که در کشور رقم خورد، فقدان آیت‌الله رئیسی درد بزرگی است و به راحتی نمی‌توان با آن کنار آمد.
شاید شوق خدمت را گلستانی‌ها در چشم آیت‌الله رئیسی در سفر تبلیغاتی خود به گلستان در سال ۱۳۹۶ دیدند، گرچه در آن زمان چهره محبوب مردم گلستان نتوانست به کرسی رئیس جمهوری برسد‌.
این مسئله را می‌توان در سفر دوم آیت‌الله رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی به گلستان در آذر همان سال درک کرد استقبال از رئیسی به‌گونه‌ای بود که نشان می‌داد مردم گلستان و شهر دارالمومنین به حرف‌های آن ایمان دارند.
این حس  و مهر گلستانی‌ها به رئیسی دو طرفه بود و باعث شد در اوج گرفتاری سیل بار دیگر رئیسی در مقام تولیت آستان قدس را در کنار مردم گلستان باشد.
رئیسی با حضور در کل‌آباد آق‌قلا و سرکشتی از مردم سیل‌زده و دیدار یا علمای اهل سنت باعث دلگرمی مردم منطقه شد.

پس از آن نیز آیت‌الله رئیسی در مقام قاضی‌القضات و رئیس قوه قضائیه پا به گلستان گذاشت و با وجود اینکه این سفر به منظور  اجلاس نماز تدارک دیده شده بود آیت الله رئیسی تلاش کرد پاسخگوی برخی مطالبات مردمی باشد.

این آمد و شدها باعث شد که رئیسی بیش از گذشته در دل گلستانی‌ها خود را جای کند و فارغ از گرایش‌های سیاسی گلستانی‌ها با حضور پای صندوق رای به این شهید خدمت برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری رای اعتماد دادند.

آشنایی  شهید رئیسی از گلستانی در دل محرومیتی که آتشی مشکلات را برای آنها به وجود آورده بود باعث شد در   سفر نخست  هیئت دولت، رئیس جمهوری اعتبارات قابل توجه‌ای به ویژه در حوزه زیرساخت‌های استان اختصاص دهد تا زنگار از چهره محرومیت استان بزداید.
در سفر دوم نیز این نگاه پرمهر رئیس جمهور به گلستانی‌ها باعث شد که هشتگ ابراهیم در گلستان در فضای مجازی ترند شود.
در شکل‌های مختلف مردم رنج‌کشیده از مشکلات و محرومیت‌ها در فضای مجازی با رئیس جمهور درد دل و  سخن گفتند و به ابعاد حضور رئیس جمهور به استان و حل مشکلات استان پرداختند.
این مطالبه‌گری‌ها نیز از چشم رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی پنهان نماد و شاید اتفاقات کم‌نظیری در این سفر رقم خورد که باعث شد شخص شهید رئیسی بگوید سفر به گلستان برای من خاطره‌انگیز شد سفر در کوهی از مشکلات مردم برای رئیسی سفر به گلستان بود چون به چیزی جز خدمت نمی‌اندیشیند.

لذا رئیسی نشان داد که شخصیت کارهای نشدنی است و در زمانی که شاید کمتر کسی در گلستان انتظار داشت که رئیس جمهور به منطقه مرزی اینچه برون برود و یا به مسائلی خارج از مصوبات و برنامه‌های سفر برپردازد، شاهد بودیم رئیس جمهور فقید به گلستان نگاه پدرانه داشت، محبتی که گلستانی‌ها آن را به خوبی درک کردند و امید داشتند که با دستان ابراهیم رئیسی گلستان از سد محرومیت عبور می‌کند و پیشرفت و توسعه این استان سرعت بگیرد.
حالا که امروز در پس این تلاش‌ها ابراهیم رئیسی در گلستان برین بهشت رضوان آرام خواهد گرفت، مسئولان استان هم قسم شدند که پرچمی که ابراهیم رئیسی برافراشته است را به زمین نخواهند گذاشت و با رمز یا رضا(ع) عملیات خدمت‌گزاری را به تاسی از  رئیس جمهور شهید آغاز کردند.
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.