1402-12-09 21:20
243
0
88950
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

۱۱ اسفند با گام‌های مقتدر پای صندوق‌های رأی می‌آییم

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه در ۱۱ اسفند با گام‌های مقتدر و استوار پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد، گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین عصر امروز در اجتماع بزرگ اصحاب حق که در حسینیه عاشقان ثارالله گلستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۱۱ اسفندماه با گام‌های استوار و قوی و حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد و حماسه‌ای عظیم را خلق خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر کنیم بابت تمام نعمت‌هایی که به ما عطا کرد عنایت‌هایی که در سال ۱۴۰۲ نصیب جبهه مقاومت و مردم ایران شد در سال ۱۴۰۲ تبدیل به بزرگ‌ترین فتوحات علمی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و پزشکی است.

وی باشکوه‌ترین فناوری دنیا را حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن برشمرد و افزود: بزرگ‌ترین فناوری نشاط دنیا با حضور ده‌ها میلیونی مردم مقاوم و امیدوار ایرانی در ۲۲ بهمن بود سال ۱۴۰۲ سالی است که بیشترین حضور خصوصاً اعتکاف را با حضور جوانان و نوجوانان تجربه کردیم.

وی تصریح کرد: دشمن خیلی امید داشت بعد از فتنه پروژه دبش مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند و همچنین با عملیات ترور ۱۳ دی که در کرمان رخ داد در تلاش برای نابودی اسلام بود؛ اما این معرفت‌ها، اخلاص‌ها، در میدان بودن‌ها و نهراسیدن‌ها همه کار خدای یگانه است که باید شکرگزار همه آنها بود.

گرزین از مردم برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت کرد و افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند گام‌هایتان را قوی‌تر و استوارتر خواهیم کرد و به اصلح‌ترین فرد رأی خواهیم داد.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.