1402-11-21 09:31
232
0
88741
دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت:

۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب است

دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت با دعوت از اقشار مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت این استان برای حضور پرشور در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: ۲۲ بهمن روز ملی همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در ایران است که باید آن را بزرگ بشماریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آخوند ابوبکر خوجملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آحاد مختلف مردم شیعه و اهل‌سنت کشور و استان گلستان باید با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یکبار دیگر اقتدار و انسجام ملی را به نمایش بگذارند.

 وی اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی را علیه ملت ایران خنثی می‌کند.

 دستیار استاندار گلستان در امور اهل‌سنت همچنین ادامه داد: در زمانی به سر می‌بریم که نظام سلطه و رژیم صهیونیستی بی‌سابقه‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام می‌دهد.

 وی افزود: حضور پرشور مردم شیعه و اهل‌سنت ایران و استان گلستان در راهپیمایی و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب و نیز انتخابات ۱۱ اسفند امسال به همان اندازه که برای ملت ایران بسیار مهم است، سبب قوت قلب مردم مظلوم غزه و فلسطین شده و آنها را در ادامه راهشان مصمم‌تر می‌کند.

 آخوند خوجملی تصریح کرد: در سایه مقاومت مردم غزه و طوفان الاقصی، رژیم کودکش صهیونیستی در زوال و نابودی قرار دارد و انشا الله جهان اسلام از شرّ این غده سرطانی خلاص خواهند شد.

 وی از همه اقوام و مذاهب اسلامی ساکن گلستان خواست با وحدت و انسجام همیشگی، پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

 استان گلستان که به نگارستان ایران مشهور است، حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که اقوام و مذاهب اسلامی ساکن در آن در کمال وحدت و همبستگی، زندگی مسالمت‌آمیزی با هم دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.