1402-11-12 18:53
645
0
88623
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

حضور پرشور در انتخابات ادای دین به شهدا است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: به برکت مجاهدت شهدا به حدی از اقتدار رسیده‌ایم که موشک نقطه‌زن رزمندگان و پهپادهای پیشرفته ما معادلات منطقه غرب آسیا را تعیین می‌کنند و آبروی ایران اسلامی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سرتیپ پاسدار حسین معروفی عصر امروز در یادواره شهدای آق‌قلا و شهدای انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر شهدای گمنام این شهرستان اظهار کرد: شهدا جان و آبروی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام فدا کردند و برای اقتدار اسلام و انقلاب کوشیدند و امروز ما بدهکار همه شهدا هستیم.

 وی ادامه داد: استان گلستان با وجود مردم شیعه و سنی و ۱۸ قومیت ایرانی در سراسر شهرستان‌ها رنگین‌کمان اقوام و مذاهب و نگارستان ایران شناخته می‌شود و ما در سیل آق‌قلا وحدت و یکدلی این مردم را در کمک به یکدیگر دیدیم که چگونه با اندیشه زیبای اسلامی یاریگر هم شدند.

 معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت شهدا به حدی از اقتدار رسیده‌ایم که موشک نقطه‌زن رزمندگان و پهپادهای پیشرفته ما معادلات منطقه غرب آسیا را تعیین می‌کنند و آبروی ایران اسلامی شده‌اند.

 سردار معروفی گفت: در ۴۵ سال گذشته ملت ما ثابت کرد هرجا منافع این آب‌ و خاک به خطر افتاده و دشمنان درصدد فتنه‌آفرینی بوده‌اند، مردم دور هم جمع می‌شوند و از حقیقت خود دفاع می‌کنند که این شاخصه والای ملت ایران است.

 این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: در دفاع مقدس، برای اولین‌بار بلوک شرق و غرب با هم علیه ما اجماع کردند و دور یک میز نشستند تا انقلاب نوپای اسلامی ما را از بین ببرند؛ اما شهدا و رزمندگان ما با ناموس‌پرستی حقیقی مقابل دنیا ایستادند تا یک وجب از خاک ما جدا نشود و دامن دختر ایرانی پاک بماند.

 معروفی با اشاره به‌ در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفندماه تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات مهر تأیید مردم بر روح حقیقی خود مردم است؛ چراکه نظام اسلامی ما مردم‌سالار است پس رأی مردم رأی به ماهیت خود مردم است و حضور در پای صندوق‌های رأی ادای دین به شهدا است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.