1402-10-26 12:57
256
0
88396
مدیرکل صداوسیمای استان گلستان:

شبکه تلوبیونی در اختیار داوطلبان مجلس قرار می‌گیرد

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان گفت: به تعداد همه نامزدها شبکه تلوبیون ایجاد خواهیم کرد و داوطلبان می‌توانند نشست‌ها مجازی، خبری و برنامه‌های خود را در این شبکه بارگزاری کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ رسول شکری نیا صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: در رسانه استانی نزدیک به ۴۰ برنامه انتخاباتی در حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان ادامه داد: سریال تحت عنوان تاکسی بهارستان در حال تولید است و از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شده و از نیمه‌های بهمن پخش این سریال آغاز می‌شود.

شکری‌نیا افزود: ویژه‌برنامه انتخابات تحت عنوان رسام را استارت زدیم و از همه ظرفیت‌هایی که به شور انتخابات کمک می‌کنند استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به تعداد همه نامزدها شبکه تلوبیون ایجاد خواهیم کرد و داوطلبان می‌توانند نشست‌ها مجازی، خبری و برنامه‌های خود را در این شبکه بارگزاری کنند.

این مقام مسئول متذکر شد: در کانال رسمی به‌صورت مساوی بدون هیچ چشم داشتی نسبت به اجرای برنامه‌های انتخاباتی اقدام می‌کنیم.

شکری‌نیا افزود: در رسانه ملی عین قانون عمل می‌کنیم و صداوسیمای استان هیچ نگاه مثبت و منفی به هیچ نامزد از گرایش‌های مختلف ندارد و به همه آنها احترام می‌گذارد.

وی افزود: همچنین در این شبکه‌های دسترسی به رسانه‌ها رسمی می‌دهیم که با لوگو و آرم خود مطالب انتخاباتی را بارگذاری کنیم و حتی امکان لایو و زنده دارند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.