1402-10-13 23:13
382
0
88223
 جانشین سپاه نینوا استان گلستان خطاب به دشمنان:

چراغ مکتب سلیمانی خاموش شدنی نیست

 جانشین سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان باید بدانند که با حملات تروریستی و به شهادت رساندن پیروان مکتب سلیمانی، مکتب این سردار خاموش‌شدنی نیست؛ چرا که این مکتب ریشه در مکتب عاشورا دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، سردار سیدموسی حسینی در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی که در مصلی شهرستان کلاله برگزار شد؛ گفت: دشمنان باید بدانند که همان‌طور که زمان امام حسین (ع) و در آن خفقان مردم دست از زیارت امام برنداشتند و پس از ۱۴۰۰ سال بعد از اتفاق عاشورا نیز برای زیارت امام سوم شیعیان پیروان ادیان مختلف سر از پا نمی‌شناسند و اربعین باعظمت رقم می‌خورد؛ حال با حملات تروریستی و به شهادت رساندن پیروان مکتب سلیمانی که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ نمی‌توانند چراغ این مکتب را خاموش کنند.

 وی با تأکید بر اینکه دشمنان به اهداف خود نخواهند رسید؛ افزود: دشمنان باید بدانند چنین حرکات و اقدامات مزبوحانه‌ای باعث کینه هر چه بیشتر دوستداران و عاشقان مکتب سلیمانی نسبت به آمریکا و صهیونیست کودکش خواهد شد و این کینه، کینه‌ای مقدس است.

 حسینی در ادامه گفت: در حال حاضر شاهد تقابل جبهه حق که حزب‌الله است با جبهه باطل که حزب شیطان است؛ هستیم و باید متذکر شویم که هیچگاه این دو حزب در کنار هم قرار نمی‌گیرند و فی‌مابین آنها نیز حزبی قرار ندارد.

 وی با بیان برخی از ویژگی‌های شهید سلیمانی، اخلاص وی را برجسته‌ترین ویژگی سردار عنوان کرد و تصریح کرد: اخلاص سردار سلیمانی، وی را در اوج و قله افتخار قرار داد تا به این واسطه الگوی بسیاری از انسان‌ها شود.

 حسینی با بیان اینکه با وجود مشکلات و چالش‌ها، انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد؛ تأکید کرد: ما با حضور پرشور در انتخابات اراده خود را بر دشمنان تحمیل می‌کنیم

 و با بیان اینکه انتخابات مظهر جمهوریت، مظهر اقتدار و اقتدار آفرین است؛ خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و پرشور در انتخابات تیرخلاص بر پیکر دشمنان و فتنه‌گران است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.