1402-10-13 08:53
236
0
88205
امام‌جمعه کردکوی:

حاج‌قاسم شهید القدس است

امام‌جمعه کردکوی گفت: حاج‌قاسم سلیمانی شهید القدس است و این گویای این است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت مرهون مجاهدت‌های این شهید بزرگوار است.

 حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: طوفان الاقصی، خون آورد شهید القدس است و نمی‌توانیم از تلاش‌هایی که سردار سلیمانی برای جبهه مقاومت و توانمندی آن در منطقه کشیده به‌سادگی عبور کنیم.

امام‌جمعه کردکوی ادامه داد: حاج‌قاسم سلیمانی شهید القدس است و این گویای این است که پیروزی‌های نیروهای مقاومت مرهون مجاهدت‌های این شهید بزرگوار است.

دلبری ابراز داشت: به فرمود رهبر بزرگوارمان این مرد بزرگ، دست فلسطینی‌ها را پر کرد و به آنها توان مبارزه داد و امروز همه ما مدیون شهید حاج‌قاسم سلیمانی هستیم و بخشی از امنیت کشور به‌واسطه این شهید بزرگوار است.

وی افزود: در اندیشه‌های سردار سلیمانی و در پس آن همه مجاهدت‌ها و تلاشی که از این جبهه به آن جبهه می‌رفت آزادی مسجدالاقصی قرار داشت.

امام‌جمعه کردکوی ضمن تسلیت شهادت سردار سیدرضی موسوی هم رزم حاج‌قاسم بیان کرد: قطعاً جواب کوبنده‌ای را به رژیم منحوس صهیونیستی در خصوص این جنایت خواهیم داد.

وی به شهادت سیدرضی موسوی و ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المنهدس نیز اشاره کرد و افزود: این عزیزان والامقام و سایر شهدای مدافع حرم، شهیدان دوران دفاع مقدس و امنیت کشور جملگی جریانی از آبشار عظیم ولایت هستند.

امام‌جمعه کردکوی بیان کرد: نباید آموزه‌هایی که از مکتب سردار سلیمانی فراگرفتیم را فراموش کنیم و قطعاً مکتب شهید سلیمانی نجات‌بخش و آزادی‌بخش برای کشورهای منطقه از سلطه استکبار خواهد بود.

وی افزود: آمریکا و رژیم آدمکش اسرائیل بدانند که با شهادت سیدرضی و سردار سلیمانی نه‌تنها راه آنها بسته نخواهد شد؛ بلکه رعب و ترس شما اضافه خواهد کرد.
 
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.