1402-10-13 08:41
228
0
88204
امام‌جمعه مینودشت:

دشمنان همچنان از نام حاج‌قاسم وحشت دارند

امام‌جمعه مینودشت گفت: گرچه به لحاظ جسمانی سردار سلیمانی در میان ما حضور ندارد؛ اما دشمن همچنان از نام حاج‌قاسم وحشت دارد.

 حجت‌الاسلام رضا کشیری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود که به دست رئیس‌جمهور تروریست و قمارباز آمریکا به شهادت رسید.

امام‌جمعه مینودشت ادامه داد: حاج‌قاسم مجاهد شجاع و فداکاری بود که دانش‌آموخته مکتب سیدالشهدا (ع) بود. گرچه به لحاظ جسمانی در میان ما حضور ندارد؛ اما دشمن از نام حاج‌قاسم وحشت دارد.

کشیری ابراز داشت: حاج‌قاسم با فداکاری، ایثار و شهادت خود مکتبی را به جا گذاشت که آن مکتب همان مکتب حسین بن علی (ع) است که درس شجاعت و شهادت را به همگان آموخت.

وی ابراز داشت: یاد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس، سیدرضی و علامه مصباح یزدی را گرامی می‌داریم و در برابر این خون‌های به زمین ریخته شده رسالت سنگینی برعهده داریم.

امام‌جمعه مینودشت خاطرنشان کرد: ما باید راویان مکتب شهید سلیمانی باشیم و ابعاد شخصیت این فرمانده بزرگ و علت ترور آن را در جامعه نهادینه کنیم.

کشیری بیان کرد: مکتب شهید سلیمانی مکتب مقاومت، صلابت و ایستادگی در برابر دشمنان بود و باید مولفه‌های این مکتب را در ابعاد ملی و فراملی دنبال کنیم.

وی با اشاره به ولایت‌مداری شهید سلیمانی افزود: شهید سلیمانی در دفاع از حریم اهل‌البیت (ع) نقش ارزنده‌ای ایفا کرد که می‌توانیم در این مکتب به آن اشاره کنیم.

امام‌جمعه مینودشت ابراز داشت: مکتب شهید سلیمانی زمینه بیداری ملت‌ها را فراهم ساخته است و امروز جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های این شهید بزرگوار است.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.