1402-10-12 13:48
228
0
88195
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

نهضت مؤمنانه به یک فرهنگ نهادینه شده است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اگر به اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نگاه کنیم می‌بینیم جهادگران بسیجی خدمات گسترده و غیرقابل‌شمارش را ارائه کردند.

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی در همایش «نهضت مؤمنانه به یاد حاج‌قاسم» اظهار کرد: وقتی به عرصه نهضت خدمت مؤمنانه می‌نگریم در می‌یابیم که خدمت مؤمنانه به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه رواج پیدا کرده است و گروه‌های جهادی مجاهدانه عمل می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: گروه‌های جهادی خدمت و عمل جهادی را سرلوحه کار خود قرار دادند و در دل این خدمت جهادی دو مؤلفه وجود دارد که عبارت‌اند از «مدیریت حکمت» و «مدیریت عشق» تا منجر به مدیریت جهادی می‌شود؛ لذا هر کاری که می‌کنند برای‌خداست.

حسینی با اشاره به گفتمان سیدالشهدا جبهه مقاومت بیان داشت: شهید سلیمانی متعلق به آحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان در دنیا و جبهه مقاومت است و ما وی را به‌عنوان یک مکتب می‌دانیم.

وی یادآور شد: اگر به اقدامات بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نگاه کنیم می‌بینیم جهادگران بسیجی خدمات گسترده و غیرقابل‌شمارش را ارائه کرده‌اند و گروه‌های جهادی بدون ابلاغ سازمانی درحال‌خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه هستند.

حسینی تصریح کرد: در همایش امروز که به نام شهید سلیمانی مزین شده است ۲۵۰ سری جهیزیه به جامعه هدف تقدیم خواهد شد و هشت هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: در حاشیه این همایش ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد خواهند شد و ۵۴ پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.