1402-10-12 13:24
300
0
88193
معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

طوفان الاقصی یکی از جلوه‌های «انتقام سخت» است

معاون تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طوفان الاقصی یکی از جلوه‌های «انتقام سخت» است و امروز به برکت خون حاج‌قاسم همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند شکست رژیم صهیونیستی ترمیم‌شدنی نیست.

حجت السلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: حاج‌قاسم شخصیتی کم‌نظیر است و سردار سلیمانی بنا به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی زنده‌بودن مقاومت را به رخ دنیا کشید و امروز حاج‌قاسم افتخار جبهه مقاومت است.

معاون تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در بحث شخصیتی نیز سردار سلیمانی روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر داشت، شجاعت، عقلانیت، بصیرت و اطاعت از ولایت از این شهید بزرگوار شخصیتی کم‌نظیر ساخته است، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی یکی دیگر از ویژگی‌هایی این شخصیت است می‌توانیم از این فرد به‌عنوان یک چهره انقلابی در مکتب امام (ره) معرفی کنیم.

دیلمی بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های سردار سلیمانی اعتمادبه‌نفس و باور به سنت‌های الهی بود، حاج‌قاسم به نصرت الهی باورداشت و حاج‌قاسم برای اسلام انقلابی نه اسلام سازش با استکبار جان فدایی کرد.

وی افزود: سید سالار شهیدان جبهه مقاومت در مسیر تمدن اسلامی در برابر جبهه کفر ایستادگی کرد ما ملت ایران نصرت الهی را در طول ۴۵ سال اخیر مشاهده کردیم و باید بر روی این دو نکته تأکید کنیم که امروز برای ایران قوی باید تلاش کنیم و به وظیفه انقلابی خود در مسیر نشر ارزش‌ها و خوبی‌ها و همچنین روایت درست اقدام کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: در بحث مکتب حاج‌قاسم به فضل الهی امروز اتفاق مبارکی رقم خورده در برهه‌ای از زمان ما رژیم صهیونیستی و نظام استکباری از حزب‌الله ترس و هراس داشت و امروز با راهبری حاج‌قاسم مقاومت شکل‌گرفته که ترس به جان مستکبران انداخته است.

دیلمی ابراز داشت: حشد شعبی، حیدریون، فاطمیون، حماس و حزب‌الله و حوثی‌های یمن به فضل الهی شکل‌گرفته و مؤلفه مهم قدرت این گروه‌های مردمی برگرفته از اسلام ناب است که در برابر نظام استکباری ایستاده است.

وی افزود: این مقاومت تا آخرین لحظه و آخرین خون خود برای حذف رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کند و یکی از مهم‌ترین مؤلفه جبهه مقاومت این است که این جبهه شهادت را اوج افتخار خود می‌داند و به برکت سید سالار شهدای جبهه مقاومت شکل‌گرفته است و پس از شهادت سردار دل‌ها حاج‌قاسمهای فراوانی در منطقه دارید.

این مقام مسئول با اشاره به انتقام ترور سردار سلیمانی ابراز داشت: طوفان الاقصی یکی از جلو هایی انتقام سخت بود، رژیم صهیونیستی و استکبار چند مؤلفه قدرت داشت که به آن افتخار می‌کرد یکی از آنها حمایت ایلات متحد آمریکا بود و دیگری گنبد آهنین و دیواری که این رژیم غاصب به‌دور خود کشیده بود و تصور آن را نداشت که روزی بتواند جبهه مقاومت آن را فتح کند.

دیلمی بیان کرد: این سنت الهی است که خدای متعال مؤلفه قدرت را در دست جبهه مقاومت قرار داده، قرآن، مکتب حیات‌بخش عاشورا، اسلام ناب و اجتماع قلوب و امت واحده مؤلفه قدرت هستند که باعث طوفان الاقصی شد و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت و آنها رد در دنیا بی‌آبرو کرد.

وی افزود: اگر امروز رؤسای جمهور کشورهای غربی به رژیم صهیونیستی می‌روند به دنبال دلداری دادن و نفس‌های مصنوعی به این رژیم صهیونیستی در حال احتضار است و به برکت خون حاج‌قاسم و بنا به فرموده رهبر انقلاب این آسیب‌ها ترمیمم شدنی نیست.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.