1402-10-12 10:53
841
0
88192
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی:

 نقش سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت بی‌بدیل است

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی گفت: تأثیرات سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت ماندگار خواهد بود. گروه‌های مقاومتی که تحت حمایت سردار سلیمانی شکل گرفتند، همچنان در حال مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی هستند.

 نظر شما را به گفتگوی تفصیلی الحاج محمدامین آخوند صفری امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله با خبرنگار «گلستان ما»، در خصوص شخصیت سردار سلیمانی و نقش وی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت در منطقه، جلب می‌کنیم.

 

 گلستان ما: لطفاً در مورد شخصیت سردار سلیمانی و نقش وی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت صحبت کنید.

 آخوند صفری: سردار سلیمانی یکی از شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار در جهان بود. وی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و نقش مهمی در مبارزه با تروریسم و تأمین امنیت منطقه داشت.

 

 گلستان ما: به نظر شما سردار سلیمانی چه ویژگی‌هایی داشت که باعث شد تا چنین شخصیت تأثیرگذاری شود؟

 امام‌جمعه شهر فراغی: به نظر من سردار سلیمانی یک شخصیت جامع و کامل بود. وی یک نظامی باتجربه، یک سیاستمدار زیرک و یک انسان مهربان و دلسوز بود.

 سردار سلیمانی یک شخصیت محبوب و مورداحترام بود. وی همیشه به فکر مردم منطقه بود و تلاش می‌کرد تا به آنها کمک کند.

 

گلستان ما: به نظر شما نقش سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت چه بود؟

 آخوند صفری: نقش سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت بسیار مهم و تأثیرگذار بود. وی با کمک و حمایت خود از گروه‌های مقاومت در کشورهای مختلف، نقش مهمی در مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی داشت.

 

 گلستان ما: به نظر شما چه گروه‌های مقاومتی تحت حمایت سردار سلیمانی بودند؟

امام‌جمعه اهل‌سنت فراغی: گروه‌های مقاومتی مانند حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی فلسطین، حوثی‌های یمن، انصارالله سوریه و نیروهای مقاومت عراق از جمله گروه‌های مقاومتی بودند که تحت حمایت سردار سلیمانی بودند.

 

 گلستان ما: به نظر شما چه عواملی باعث شد تا سردار سلیمانی بتواند گروه‌های مقاومت را شکل دهد و آنها را متحد کند؟

 آخوند صفری: به نظر من عوامل مختلفی از جمله تجربه و مهارت نظامی سردار سلیمانی، توانایی رهبری و مدیریت سردار سلیمانی، دانش و بینش سیاسی سردار سلیمانی و ایمان و اعتقاد سردار سلیمانی به مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی باعث شدند تا سردار سلیمانی بتواند گروه‌های مقاومت را شکل دهد و آنها را متحد کند.

 

 گلستان ما: به نظر شما تأثیرات سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت چه خواهد بود؟

 آخوند صفری: به نظر من تأثیرات سردار سلیمانی در شکل‌گیری گروه‌های مقاومت ماندگار خواهد بود. گروه‌های مقاومتی که تحت حمایت سردار سلیمانی شکل گرفتند، همچنان در حال مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی هستند و نقش مهمی در تأمین امنیت منطقه دارند.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.