1402-10-11 23:08
1242
3
88187
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۱۲ دی روز ملی گنبدکاووس نامگذاری شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:  روز ۱۲ دی به‌عنوان یک حادثه تاریخی باید ماندگار شود و به‌عنوان روز ملی گنبدکاووس نامگذاری شود.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا شامگاه روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای ۱۲ دی شهرستان گنبدکاووس در جمع مردم محله مسجدصاحب الزمان عج و یادگاران آن حادثه گفت : باید در دانشگاه‌ها و تریبون‌ها این حادثه به‌عنوان سند و شناسنامه افتخار برای ما تبیین شود.

وی افزود : این حادثه تاریخی باید ماندگار شود و در مکان‌های بزرگ شهرستانی تبیین و به‌عنوان روز ملی شهرستان گنبدکاووس معرفی شود. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : شهید سلیمانی احیاگر جبهه مقاومت است و در دوران فعالیت شهید سلیمانی قدرت جبهه مقاومت به اوج خود رسید، بگویید که یمنی‌ها هشت سال نان خوردن نداشتند ولی امروز کشتی ابرقدرت‌های حامی اسرائیل را مصادره می‌کنند.

 ملک شاهکوهی در تبیین ویژگی‌های شهید سلیمانی تاکید کرد: خدای متعال به علت اخلاص بالای این مرد الهی بعد از شهادت قاسم سلیمانی مکتب او را در جهان منتشر کرد، شهید سلیمانی بچه روستایی بود که در دامن امام(ره) بزرگ شد و به این جایگاه رفیع رسید، دشمن خواست شهید سلیمانی را شهید کند تا خلا ایجاد شود و ایران نابود شود در حالی که خون پاک ریخته شده پای اسلام شهید سلیمانی امروز جریان‌سازی شد.

فرمانده سپاه نینوا در ادامه افزود : هرسال فتنه‌هایی داشتیم که هم در داخل بود هم اطراف کشور که جمهوری اسلامی نابود شود تا زمستان خود را نبیند اما روز به روز همان ها به نابودی نزدیک‌تر می‌شوند.

وی تصریح کرد : اسرائیلی که پر از راهبرد بود و با همین راهبردها و دکترین نظامی که اسرائیل هیچ جایی وارد نمی‌شود مگر اینکه پیروز شود و اینکه اسرائیل هیچگاه غافلگیر نخواهد شد ، ولی حماس در ۶ ساعت تعادل ارتش اسرائل را بهم زد.بعد از طوفان الاقصی اسرائیل نابود شد و کنترل صحنه جنگ غزه از کشتار کودکان و انفجار بیمارستان‌۸ها مستقیم توسط آمریکا اداره می.شود.

 فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد : امروز وضعیت اسرائیلی‌ها شکننده است، این اعتقاد عجیب مردم فلسطین، این از کارافتادگی ارتش اسرائیل و راهپیمایی‌های عظیم جهانی در اروپا و جهان معجزات الهی و دست قدرت خدای متعال است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.