1402-10-11 20:39
508
0
88184
در همایش «ابوقاسم» مطرح شد؛

بزرگترین انتقام از مستکبران؛ تداوم راه سردار سلیمانی

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: باید راه شهدا و مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم و این مکتب را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ همایش «ابوقاسم» محفلی برای گرامیداشت چهارمین سالگرد سردار دلها شهید «حاج قاسم سلیمانی» در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برپا شد.

محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگان در این همایش گفت: شهدای فاطمی خود را به قافله شهادت رساندند تا از فرش به عرش برسند و در مسیر تکلیف مداری خوش درخشیدند.

علیخانی بیان کرد: رسالت ما پیشتر از زمان جنگ، بر دوش‌مان سنگینی می‌کند، خدایا توانی بده که دچار گناه چگونه ماندن نشویم.

وی افزود: باید راه شهدا و مکتب حاج قاسم را ادامه دهیم و این مکتب را حفظ کنیم.

 میرحسینی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت نیز در این همایش اظهار کرد: «شهیدالقدس سلیمانی» فرمانده‌ای بابرنامه و دارای کارنامه  بود، یکی از شاخص‌های شهید سلیمانی، محبت به اهل‌بیت به‌ویژه حضرت زهرا (س) بود به همین واسطه خانه‌اش را تبدیل به بیت‌الزهرا کرد

وی تصریح کرد: اخلاص در عمل سرآمد خصایص این شهید عزیز بود، شهید سلیمانی هم شجاع بود و هم باتدبیر، انسانی کاملا با برنامه که همه اخلاص خود را در خدمت به اسلام به کار گرفت.

این فرمانده بیان کرد: شهید سلیمانی کارهای بزرگی انجام داد که تشکیل و تقویت جبهه مقاومت از جمله آن است و به عینه در منطقه دیدیم این شهید بزرگوار کاری کرد که داعش را از عراق فراری داد و پایان کار آن را اعلام کرد.

میرحسینی افزود: در دل بحران‌های عراق، حشدالشعبی را شکل داد و دفاع وطنی و دفاع محلی را به وجود آورد، بسیج مردمی را تشکیل داد امروز یکی از بازوهای قوی جبهه مقاومت «بسیج مردمی» است.

وی گفت: نگاه ایشان افق جهانی بود، طی ده سالی که در سوریه بودیم، شهید سلیمانی با شیوه کادرسازی بخش‌های مختلف را کنترل و فرماندهی کردند.

این فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: تکلیف‌گرایی شاخصه مهم شهید سلیمانی بود و در امنیت منطقه بسیار نقش‌آفرینی کرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.