1402-10-10 09:11
253
0
88158
استاد دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان:

بصیرت مردم باعث ناکامی دشمنان می‌شود

استاد دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان گفت: بصیرت مردم باعث شد که دشمنان داخلی و خارجی در فتنه سال ۸۸ ناکام بمانند.

 یحیی مقصودلو در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: رمز موفقیت و تسلط بر دشمنان این است که ما همواره باید بابصیرت عمل کنیم در کنار تشخیص مسائل درست از نادرست و تشخیص تحریف باید در مسیر جهاد تبیین گام برداریم تا دچار فتنه نشویم.

استاد دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان ادامه داد: ۹ دی نماد انسجام و وحدت ملت ایران و تشخیص دشمن و دشمنی‌ها و نمادی از ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی و نمادی از حضور در صحنه است که می‌توانیم از آن درس بگیریم.

مقصودلو با بیان اینکه بصیرت مردم باعث شد که دشمنان داخلی و خارجی در فتنه سال ۸۸ ناکام بمانند، ابراز داشت: ملت ایران همواره در بزنگاه‌ها انسجام و وحدت خود را حفظ می‌کنند و هرجایی که نظام، کشور و ولایت نیاز به حمایت مردم دارد ملت ایران در صحنه هستند و با حضور خود دشمن را ناکام کردند.

وی ابراز داشت: مردم متوجه شدند در یک نظام مثل جمهوری اسلامی نظارت بر انتخابات به شیوع مطلوب خود انجام می‌شود و سرنوشت کشور بر اساس آرای مردم صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول متذکر شد: اعتراضاتی نسبت به انتخابات شد که می‌توانست در چارچوب قانونی خود پیگیری شود؛ ولی دشمنان داخلی و خارجی دست‌به‌دست یکدیگر دادند و تلاش کردند که ملت را علیه نظام بشورانند؛ ولی بصیرت نظام و مردم باعث شد مردم به صحنه بیایند و دشمنان ناکام شوند.
 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.