1402-10-05 23:50
563
0
88113
فرمانده سپاه نینوا:

 مسجد محور و مبدأ کار محله‌های اسلامی باشد

فرمانده سپاه نینوا گفت: دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است و می‌خواهد آن‌ها را ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار «گلستان ما»، علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا بعدظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گالیکش گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های پایگاه بسیج، ایجاد محله اسلامی است. محور و مبدأ کار در ایجاد محله‌های اسلامی، مسجد است.

 وی افزود: دشمنان با استفاده از فضای مجازی، به دنبال نابودی روش‌ها و سنت‌های ما هستند که اگر این اتفاق بیفتد خطر بزرگی برای ما حساب می‌شود.

 ملک‌شاهکوهی اظهار داشت: مردم ما در فتنه ۸۸، تابوت فتنه را میخکوب کردند و به زباله‌دان تاریخ انداختند که آن روز یوم‌الله ۹ دی است. امروزه مرزهای تفکر انقلاب اسلامی در کنار دریای سرخ و مدیترانه مشاهده می‌شود.

 فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات باعث ناامنی و هرج‌ومرج خواهد شد و ما در ایران اسلامی، همه سرنشین یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود همه باهم غرق خواهیم شد.

 ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: دشمن از طریق فضای مجازی جوانان ما را هدف قرار داده است و می‌خواهد آن‌ها را ناامید می‌کند.

 وی خاطرنشان کرد: اکنون وقت گله و قهر نیست، مشکلاتمان را کنار بگذاریم و همه تلاش کنیم کشورمان در مقابل دشمنان روسفید شود و ان‌شاءالله انتخابات پرشور و حداکثری داشته باشیم

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.