1402-10-01 13:51
1229
0
88057
رنگ آبادانی به محرومیت مراوه‌تپه؛

حضور نخستین رئیس‌جمهور کشور در شهر مرزی و محروم مراوه‌تپه

امام‌جمعه اهل‌سنت مراوه‌تپه گفت: در تاریخ این برای نخستین‌بار است که رئیس‌جمهور کشور به شهر مرزی و محروم مراوه‌تپه پا می‌گذارد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ آخوند قزل ظهر امروز در دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم مراوه‌تپه اظهار کرد: مردم مرزی و غیور مروه تپه خوشحال هستند که امروز رئیس‌جمهور را در بین خود می‌بینند.

امام‌جمعه اهل‌سنت مراوه‌تپه ادامه داد: در تاریخ این برای نخستین‌بار است که رئیس‌جمهور کشور به شهر مرزی و محروم مروه تپه پا می‌گذارد.

قزل بیان کرد: شما تنها رئیس‌جمهوری هستید که از عقب‌افتاده‌ترین و کم‌برخوردارترین نقطه استان گلستان دیدن کردید، البته نباید بی‌انصافی کرد و در طول انقلاب اسلامی این شهرستان مرزی شاهد تحول و پیشرفت‌هایی نیز بوده است.

وی گفت: ما شاهد آن بودیم که پوشش اینترنت روستایی در این منطقه افزایش‌یافته و راه‌ها دسترسی، خدمات درمانی و بخش‌های کشاورزی از سوی دولت موردتوجه قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: اما مردم این منطقه از رئیس‌جمهور انتظار دارند نسبت به انتقال روستاهای در دهنه سد چایلی دستور ویژه‌ای صادر کنند و همچنین توجه به بخش‌های کشاورزی و افزایش خدمات رفاهی از دیگر انتظارات مردم است.
انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.