1402-09-30 08:08
593
0
88006
کاروان دولت کار و کرامت در نگارستان ایران:

رئیس‌جمهور وارد گلستان شد

لحظاتی قبل رئیس‌جمهور در دومین سفرهای استانی وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز پنجشنبه در دور دوم سفرهای استانی وارد فرودگاه بین‌المللی گرگان شد و مورد استقبال نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

وزیران کشور، امور اقتصاد و دارایی، آموزش‌وپرورش، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو، ورزش و جوانان، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، رئیس مرکز ارتباطات نهاد، معاون رئیس‌جمهور در سازمان محیط‌زیست، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی منطقه آزاد، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

هر یک از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور قرار است به‌عنوان نماینده آیت‌الله رئیسی در تمام شهرستان‌های استان گلستان حضور یابند.

بازدید از جزیره آشوراده و خلیج گرگان، افتتاح طرح ملی فیبررسانی، افتتاح برخی از پروژه‌های اقتصادی و عمرانی و دیدار مردمی و حضور در شورای اداری و نشست خبری با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در گلستان به شمار می‌رود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.