1402-09-22 09:55
624
0
87872
فرمانده سپاه نینوا:

سپاه و بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی همراه دولت است

فرمانده سپاه نینوا گلستان در آیین جام رسانه‌ای امید، ضمن تأکید بر نقش رسانه‌ها در امیدآفرینی انقلاب، از همکاری رسانه‌ها با سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی، آموزش و فرهنگ تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در آیین جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: به نقش رسانه‌ها همه واقف هستیم. امروز جنگ رسانه‌ای است و رسانه‌ها دنیا را حرکت می‌دهند.

وی افزود: امروز رسانه در اختیار دولت‌ها نیست و جهانی شده است. اگر می‌بینیم امروز طوفان الاقصی جهانی شده به خاطر نقش رسانه‌ها است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: دشمن در تلاش بود از طریق جنگ رسانه‌ای در دنیا جولان دهند و موفق نشدند. در دوران دفاع مقدس بی‌بی‌سی بیان می‌کرد که عراق در حال پیروز شدن است و به مردم بیان می‌کرد که فرزندان خود را به جبهه نفرستند.

وی افزود: غرب از طریق عملیات روانی غزافی را سرنگون کردند و این نقشه رسانه را نشان می‌دهد.

این مقام مسئول افزود: در حوادث امنیتی سال گذشته نیروهای امنیتی در کف خیابان بودند و کسانی که آنها را پشتیبانی می‌کردند رسانه بود و توطئه‌های دشمن را به خوبی برملا کردند و لذا می‌بینیم که کمترین حادثه را در گلستان شاهد بودیم که می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

ملک‌شاهکوهی ابراز داشت: یکی از رویدادهای تاریخی گلستان سفر دوم رئیس جمهور است. در کمتر از دو سال از سفر نخست رئیس جمهور شاهد احیای خلیج گرگان هستیم و این اقدام کار بزرگی بود.

وی بیان کرد: حضور رئیس جمهور برای احیای خلیج را در تاریخ به یاد نداریم ولی آیت‌الله رئیسی این ریسک را پذیرفت.

این مقام مسئول ابراز داشت: پس از سفر رئیس جمهور حماسه ماندگار ۹ دی را داریم و آن نیز یک صحنه ماندگار تاریخ است و باید یوم‌الله ۹ دی زنده بماند.

ملک‌شاهکوهی تاکید کرد: در هفته بسیج از اقدامات رسانه‌ای و حمایت‌های صورت گرفته تشکر می‌کنم. در ایام هفته بسیج شاهد رویداد کنگره شهدای زنان اهل تسنن کشور بودیم که پویش‌های آن جهانی شد.

وی افزود: هیچ دوره‌ای مثل این دو شهید گمنام تحول ایجاد نمی‌شود و امیدواریم خیر و برکت آن برای گلستان باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: در مباحث محرومیت‌زدایی، آموزشی و فرهنگی هر جایی بتوانیم در کنار دولت ایستادیم و به مردم کمک می‌کنیم.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم و در سفر دوم با حضور حداکثری همه شرکت کنیم و استان را در کشور سربلند کنیم.

وی افزود: همه از رئیس جمهور انتظار دارند و این توقع از دولت وجود دارد که برخی از موانع‌ها گرفته شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.