1402-09-16 10:56
924
0
87772
معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

 جهاد طوفان‌الاقصی جهان را بیدار کرد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: صبر و مقاومت مردم غزه صد برابر بالاتر از عملیات طوفان‌الاقصی اثر داشت و جهان را این جهاد بیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در جمع دانشجویان و نخبگان بسیجی گلستان که در دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: مردمی بعد از ۷۵ سال از اشغال سرزمین‌هایشان عملیات طوفان‌الاقصی را آفریدند، جهادی که در مقابل رژیم صهیونیستی در غزه رخ داد قابل‌تأمل است، صبر و مقاومت مردم صد برابر بالاتر از عملیات طوفان اثر داشت و جهان را این جهاد بیدار کرده است.

وی افزود: تحولات فلسطین، چشم بشریت را به روی حقایق باز کرد و جهان به همان موضع انقلاب اسلامی در بیش از ۴۴ سال رسیده است.

*نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تصریح کرد: اگر امام فرمودند رژیم غاصب صهیونیستی غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار محو شود و آمریکا را ام‌الفساد غرب و وحشی‌ترین رژیم روی زمین معرفی کردند امروز کل بشریت در این جهاد به این واقعیت رسید و این بزرگ‌ترین دستاورد بود.

سردار نقدی گفت: استکبار جهانی با وجود اینکه می‌داند مسیر غلطی را انتخاب کرده؛ ولی آن را ادامه می‌دهد می‌داند مسیر مرگبار را در پیش گرفته است. یقین بدانید آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار غرب از این به بعد انتخاب بین بد و بدتر ندارد و هیچ مسیر خوبی برای انتخاب ندارند؛ چون ظلم را از حد گذراندند.

 وی ادامه داد: وقتی ظلم از حد گذشت باید منتظر طوفان باشند و یقین آنکه این اتفاق منجر به سقوط ظلم می‌شود و این جنگ خصوصی برای منفعت یک نفر شده است، مردم اسرائیل هم گروگان نخست‌وزیر بی‌عقل خود شدند که دست‌وپا می‌زند تا چند روزی بیشتر ادامه دهد نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد و در بن‌بست بدی قرار گرفته است.

* نمایش ناکارآمدی استکبار جهادی در طوفا‌الاقصی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اظهار کرد: همه دنیا بین دو تفکر و تمدن مقایسه می‌کنند امروز دنیا در خلأ ایدئولوژیک است و اسرائیل توحش خود را به نمایش گذاشته است و این در حالی است که تمدن غربی از همان آغاز تولدش توحش داشته و امروز هم به آشکار برای دنیا نمایان است.

سردار نقدی گفت: در عملیات طوفان‌الاقصی دنیا استکبار جهانی را در ناکارآمدی، بی‌لیاقتی و بی‌تحملی در برابر صبر و وفاداری مردم غزه دید و این نشان‌دهنده عظمت تمدن اسلامی است.
 
وی بیان کرد: دنیا امروز فهمید که تمدن اسلامی لیاقت اداره جهان را دارد نه تمدن وحشی غرب که امروز نسل‌کشی در غزه را به نمایش گذاشته است.

* بسیج، نظام الگو است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: بعید ندانید همان طوری که یک روز شنبه طوفان‌الاقصی در شنبه‌ای دیگر ببینید رزمندگان مجاهد وارد تلاویو شدند.

سردار نقدی توضیح داد: این شرایط بار سنگین مسئولیت را بر ما سخت کرده است، این آتشی که امروز بر غزه ریخته شده است ما هم روزگاری در دزفول تجربه کردیم، الگو بودن خود را ثابت کردیم و باید در اداره زندگی شرافتمندانه و عدالتمندانه نیز اکنون الگوی خوبی را نشان دهیم.

وی بیان کرد: منطق انقلاب اسلامی دو رکن دارد، اسلام و انگیزه الهی همچنین وحدت مردم حول این مقصد است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج، نظام الگو است، گفت: همه مردم با هم یکی برای خدا و توحید کلمه حرکت کردند و این رمز پیروزی مردم غزه است، زیر شدیدترین بمباران‌ها محکم در برابر ظلم ایستادند چیزی که رمز انقلاب اسلامی و بسیج بوده است.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.