1402-09-08 08:40
1167
0
87651
 فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان:

خون کودکان غزه نابودی اسرائیل را امضا می‌کنند

 فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان گفت: درگیری ما با رژیم کودکش اسرائیل قطعی است و در آینده قطعاً در زمان، مکان و جغرافیای مشخص با این جنایت‌کاران خواهیم جنگید.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، حمید مازندرانی در یادواره شهید آبروی محله بالابلوک کردکوی گفت: مردم متولی برگزاری یادواره‌های شهدا آبروی محله هستند.

 وی افزود: شهدا در زمانی که انقلاب اسلامی در خطر بود جان‌فشانی کرده و امروز مایه آبروی جوانان و نوجوانان ما هستند.

 فرمانده تیپ مردم پایه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دست استکبار به سرکردگی آمریکا کوتاه شد، اظهار کرد: طاغوت رفت و جمهوری اسلامی با رأی ۹۸ درصدی توسط مردم شکل گرفت؛ لذا دشمنی‌ها از همان بدو انقلاب اسلامی آغاز شد.

 سردار مازندرانی با اشاره به اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب قائله‌های زیادی را برای براندازی راه انداخت؛ اما تاکنون موفق نشد، افزود: برای از پا درآوردن نظام از هر ابزاری استفاده کردند؛ اما انقلاب اسلامی همچنان بااقتدار به‌سوی هدف بزرگ خود در حرکت است.

 وی با تأکید بر اینکه بسیج اصالتاً یک تفکر است، گفت: آنهایی که انقلاب اسلامی را قبول داشته و اعتقاد به جمهوری اسلامی دارند یک بسیجی محسوب می‌شوند.

 فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان با عنوان اینکه بسیج نقش‌آفرین و مأموریت محور است، بیان کرد: تفکر و مکتب بسیج می‌گوید باید از مظلومین و مستضعفین حمایت کنیم.

 سردار مازندرانی با عنوان اینکه تفکر بسیجی امروز در جهان یک الگو محسوب می‌شود، تأکید کرد: مردم غزه با تفکر بسیجی پیروز میدان شدند.

 وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به دنبال پایانی برای گروه‌های مقاومت فلسطین بود که گروه‌های مقاومت پیش‌دستی کرده و در عملیات طوفان الاقصی خار چشم اسرائیل شدند.

 

 فرمانده تیپ مردم پایه نینوا گلستان متذکر شد: درگیری ما با رژیم کودک کش اسرائیل قطعی است و در آینده قطعاً در زمان، مکان و جغرافیای مشخص با این جنایت‌کاران خواهیم جنگید.

 

 سردار مازندرانی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی باید از صحنه و صفحه روزگار حذف شود، تکلیف ما را در مواجهه و مقابله با اسرائیل مشخص کردند.

 وی با تأکید بر اینکه خون شهدای غزه، فلسطین را بیمه خواهد کرد، تأکید کرد: خون‌های بر زمین ریخته شده کودکان غزه نابودی اسرائیل را امضا می‌کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.