1402-09-06 13:21
689
0
87630
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

راهبرد جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: راهبرد جمهوری اسلامی دفاع از مظلوم است.

 به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی صبح امروز در همایش نخستین دوره رقابت‎های قایق‌های تندرو و گرامیداشت شهدای نیروی دریایی راهبردی آجا و شهدای بانوی اهل‌تسنن کشور در بندر ترکمن اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز همه فتنه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و نفاق بین اقوام و مذاهب کشور با شکست مواجه شده است و استان گلستان نیز به‌عنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب در کشور شناخته می‌شود.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: شهیده مرجان نازقلیچی روزی در همین شهرستان بندر ترکمن فرماندار بود و به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به حج مشرف شد و این مسئله را طی نامه‌ای به معظم له اعلام کرد پس این نشان می‌دهد این شهیده والامقام چقدر به رهبری ارادت داشتند و خداوند نیز شهادت در راه خود را نصیب ایشان کرد.

 ملک‌شاهکوهی بیان کرد: تقدیم ۹۲۰ شهیده زن اهل‌تسنن در ایران اسلامی نشان می‌دهد که برای اقتدار کشور زن و مرد، چه شیعه و چه سنی چه مجاهدت‌ها کرده و چه خون‌ها پای نهال انقلاب ریخته شده تا امروز به درختی تناور تبدیل شود.

 وی ضمن تشریح شرایط جنگ اخیر در فلسطین اشغالی گفت: راهبرد ما دفاع از مظلوم است و جمهوری اسلامی همان حمایتی را که از حزب‌الله شیعه در لبنان کرد را از حماس و جهاد اسلامی در فلسطین می‌کند.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: استراتژی رژیم صهیونیستی در نبرد اخیر با دلیرمردان حماس با شکست مواجه شد و هیمنه پوشالی ارتش تروریست اسرائیل فروریخت تا جهان بداند این رژیم همچون خانه عنکبوت سست است.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.