1402-09-05 21:46
772
0
87619
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

فعالیت ۴ هزار گروه جهادی بسیج در گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ۴ هزار گروه جهادی در اقشار مختلف بسیج در سطح استان فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستات ما»، سردارعلی ملک‌شاهکوهی امشب در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد البته بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست که در بحران های امنیتی به کار گرفته شود بلکه بسیج یک فرهنگ مقدس است که هرجا احساس نیاز شود برای زندگی و آسایش مردم پای کارمی آید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به فعالیت ۴ هزار گروه جهادی در اقشار مختلف بسیج در سطح استان ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف گره گشای مشکلات استان بوده در ایام کرونا شاهد خدمات بسیجیان در توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه بودیم.

ملک‌شاکوهی به توزیع ۴۶۴ سری جهیزیه در روزهای اینده بین زوج‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲ هزار و ۱۰۰ مورد اهدای جهیزیه در سطح استان داشتیم.

وی افزود: به همت بسیجیان ۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط گروه های جهادی آزاد شدند و در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتعالزایی با راه‌اندازی فعالیت‌های اشتغازایی ۶ هزار و ۳۰۰ واحد مقاومتی و اشتغالزایی زمینه اشتغال هشت هزار و ۷۰۰ نفر را بسیجیان به‌وجود آوردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از ایجاد ۷۵۰ صندوق قرض الحسنه مردم‌یاری در سطح استان خبر داد و گفت: بسیجیان در راه‌اندازی مراکز تولیدی غیرفعال نقش اساسی داشتند و ۱۰۰ کارخانه که نمیه تعطیل بوده به همت بسیج امروز به جرخه تولسد برگشته است.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات تولیدی یکی دیگر از خدمات بسیج به شمار می‌رود و تاکنون نسبت با برگزاری ۹۰ نمایشگاه در موضوعات مختلف اقدام شده است.

وی به تلاش قرارگاه خاتم و اجرای پروژه‌های آبرسانی اشاره کرد و افزود: به همت قرارگاه خاتم شاهد آن هستیم که ارتباط بین خلیج گرگان با دریای خزر به وجود آمده و این نخستین گام برای احیای خلیج گرگان است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.