1402-09-02 09:50
1227
0
87567
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان عنوان کرد:

طوفان فضای مجازی با شروع «طوفان الاقصی»

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت «ایمان» و «امید» دو کلیدواژه مهم در سخنان رهبر انقلاب است که باید در فریضه جهاد تبیین این دو مهم را بگنجانیم.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ رضا روشنی در برنامه تلویزیونی فرزندان آفتاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری دو کلیدواژه در سخنان خود در ابتدای سال داشتند یکی «ایمان» و دیگری «امید» بود که باید در فریضه جهاد تبیین این دو مهم را بگنجانیم و ادامه دهیم.

 رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان ادامه داد: در بخش فضای مجازی به سواد رسانه‌ای مردم توجه کردیم که در جهاد تبیین مسئله حائز اهمیتی است و پایگاه به پایگاه، محله به محله و حتی جایی که شبکه اینترنتی آن گونه که باید وجود نداشته سواد رسانه‌ای را مدنظر قرار دادیم.

 روشنی بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند که جای شهید و جلاد را تغییر دهند و توپخانه رسانه‌ای دشمن در این زمینه فعال است و ما در مقابله دشمن تلاش کردیم به مردم آموزش دهیم که بدانند چطور می‌توانند اخبار درست را از کذب و نادرست تشخیص دهند.

 وی بیان کرد: در راستای برگزاری دوره‌های سواد رسانه به شیوه حضوری و آنلاین اقدام کردیم و بیش از ۲۸ هزار نفر را آموزش دادیم و این برنامه‌های آموزشی تا انتهای سال تداوم دارد.

 رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان متذکر شد: یکی دیگر از اقدامات ما که همه‌سال به آن توجه می‌شود توجه به فعالان عرصه تولید محتوا در فضای مجازی است و در این راستا رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه بخش پویانمایی، نرم افزار و بازی موبایلی برگزار شد.

 روشنی تأکید کرد: در سال جاری ۲۱ تیم را در این رویداد مورد پذیرش قرار دادیم و موضوعات مختلفی در عرصه اشتغال، کارآفرینی، اقتصاد، هوش مصنوعی و آسیب‌های اجتماعی، گردشگری مدنظر بود و تولیدات خوبی در این زمینه داشتیم و علاوه بر تجلیل از نفرات برگزیده در هر بخش تیم های نخست به مرحله ملی اعزام می‌شوند.

 وی بیان کرد: در حوزه حمایت از جبهه مقاومت در روزهای نخستین که عملیات طوفان الاقصی شروع شد به‌صورت طوفانی در فضای مجازی اقدام کردیم و پویش‌های متعددی را به‌صورت مجازی برگزار کردیم.

 این مقام مسئول تأکید کرد: دشمن با عملیات روانی درصدد جریان‌سازی متعددی بود بر اساس آن تئوری‌های مختلفی را در نظر گرفتیم و با تولید محتوا مناسب و انتشار آن در فضای مجازی تلاش کردیم که در مسیر دفاع از جریان مقاومت جریان‌ساز باشیم.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.