1402-08-24 13:51
516
0
87450
فرماندار کلاله:

مردم استان گلستان قاطعانه از مردم و کودکان غزه حمایت می‌کنند

فرماندار کلاله گفت: مردم استان گلستان با حضور در تجمع حمایتی از کودکان غزه، به دشمنان همبستگی خود با مظلومان را اعلام می‌کنند.

فرهاد شیبک در گفتگو با «گلستان ما» اظهار کرد: همانطور که می‌دانید، در روزهای اخیر شاهد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بودیم. این حملات که با هدف نابودی مردم غزه و غارت منابع آن صورت گرفته است، جنایت بزرگی علیه بشریت است.

وی افزود: حضور مردم استان گلستان در راهپیمایی حمایت از مردم غزه، پیام‌های مهمی را به داخل و خارج از کشور مخابره می‌کند. این حضور نشان می‌دهد که مردم ایران از مردم غزه حمایت می‌کنند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند. همچنین، این حضور به کشورهای بیگانه نشان می‌دهد که ملت ایران یکپارچه و متحد هستند و اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به هیچ‌کس نمی‌دهند.

فرماندار کلاله در پاسخ به سوال اینکه چه عواملی باعث تشویق مردم برای حضور در صحنه می شود؛ تصریح کرد: عوامل مختلفی می‌تواند منجر به افزایش مشارکت مردم در این راهپیمایی شود. از جمله این عوامل می‌توان به افزایش آگاهی مردم نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، ترویج فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم، و ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم اشاره کرد.

شیبک در پایان گفت: درخواست من از مردم استان گلستان این است که با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، نشان دهند که از مردم غزه حمایت می‌کنند و با رژیم صهیونیستی جنایتکار مخالفند. همچنین، مردم باید با در دست داشتن پرچم ایران و فلسطین، حمایت خود را از مردم غزه و مقاومت فلسطینی اعلام کنند.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.