1402-08-13 12:17
655
0
87293
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

ایستادن در کنار رژیم صهیونیستی حماقت آمریکایی‌ها است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: ایستادن در کنار رژیم صهیونیستی حماقت آمریکایی‌ها است.

به گزارش گلستان ما، سردار رسول سنایی‌راد پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در گرگان که با محور «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» اظهار کرد: آنچه امروز در غزه می‌گذرد سیلی است به صورت اشقیای عصر معاصر  از سویی مردم مظلوم فلسطین است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: آمریکایی‌ها در دخالت‌های منطقه‌ای از هیچ کوششی فروگذار نبودند در ایران لایحه کاپیتالاسیون را شاهد بودیم و امام (ره) با آن مخالفت کرد و آن رل مایه ننگ می‌دانست و این مسئله باعث تبعید امام (ره) شد.

سنایی‌راد گفت: یکی از جنایات رژیم پهلوی که با حمایت آمریکا در کشور حاکم بود  ۱۳ آبان سال ۵۷ بود که در خاطره تاریخی ملت ما نقش بسته است.

وی افزود: این دخالت ها باعث شد که دانشجویان پیرو خط امام (ره) با تسخیر  لانه جاسوسی مشت محکمی به دهن آمریکایی‌ها بزنند.

این مقام مسئول بیان کرد: بیش از ۲۵ تن مواد انفجاری صهیونیست‌ها در حمله به نوار غزه به‌کار بردند.

سنایی‌راد افزود: صهیونیست با حمله مراکز درمانی، مساجد و کلیسا ترس و وحشت خود را نشان دادند، آمریکایی‌ها قصد ماندن در منطقه را داشتند ولی با این حمله وحشت به دل آنها افتاده که منطقه را ترک کنند.

وی متذکر شد: دست زدن به جنایات رژیم صهیونیستی کار را برای آمریکایی‌ها سخت‌تر می‌کند، در جوامع جهانی شاهد برائت از رژیم صهیونیستی هستیم و با واژه انحرافی یهودستیزی در تلاش هستند آن را منحرف کنند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا  ابراز داشت: آمریکایی‌ها با شگردهای امپراطوری رسانه‌ای هود نیز کاری به جایی نبرده است و این جنایت‌ها انگیزه فلسطینی‌ها را برای مقاومت دوچندان می‌کند.

سنایی‌راد تاکید کرد: صهوینست‌ها ترس از جنگ در منطقه و به دنبال فرار آن هستند ولی مردم نواره غزه انگیزه برای مقاومت و ایستادگی دارند و لذا سربازان صهیونیستی می‌گویند فکر می‌کنیم در یک جهنم واقعی قرار داریم.

وی بیان کرد: حماقت آمریکایی‌ها این است که در کنار رژیم جنایت‌کار قرار گرفتند و این مسئله چهره واقعی آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد که تلاش می‌کردند بین نسل امروز و دیروز ایران فاصله بیندازند.

این مقام مسئول متذکر شد: امروز شاهد تغییر معادلات هستیم، حتی این تحولات باعث تحول در جنگ روسیه و اوکراین شده و این پیام را دارد هر گونه اشتباه باعث تغییراتی خواهد بود که به ضرر آمریکا و متحدانش است.

وی گفت: این جنگ باعث افزایش قیمت نفت و فشار بر جوامع غربی که در آستانه زمستان سخت قرار دارند خواهد شد.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.