1402-08-09 15:30
1281
0
87233
رئیس ستاد انتخابات گلستان تاکید کرد؛

تایید صلاحیت حداکثری داوطلبان، اقدام مثبت شورای نگهبان بود

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: استفاده از اقوام در انتخاب معتمدین و همچنین هماهنگی کامل با شورای نگهبان و تایید صلاحیت حداکثری از اقدامات قابل توجه و مثبت ستادهای شهرستانی شورای نگهبان بود.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در نشست آموزشی فرماندار، بخشداران مستقل و اعضای ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: عزم دولت و ستاد انتخابات استان، تحقق چهار راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب موسوم به رسام است.

وی بیان کرد: به سلامت و حسن رفتار شما اطمینان داریم اما ممکن است رفتار یا گفتار ناخواسته‌ای موجب شبه‌افکنی و سواستفاده بدخواهان و معاندین قرار بگیرد که برای جلوگیری از آن در رفتار و گفتار خود مراقبت نمایید.

رییس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: هماهنگی گام به گام و مشورتی با ۲ مجموعه شورای نگهبان و جامعه اطلاعاتی بسیار مهم است و می تواند در روند اجرای انتخابات موثر بوده و خنثی کننده شبهات احتمالی باشد.

مهاجر گفت: فهرست ثبت نام کنندگان تا تایید صلاحیت نهایی، امانتی در دست ما است و انتشار آن ممنوع و خلاف است و در این خصوص کوتاهی و سستی پذیرفته نخواهد شد.

وی بیان کرد: باید انتخابات دوره‌های گذشته بازبینی شده و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی و در برنامه ریزی، پیش‌بینی و پیشگیری‌ها از آن تجربیات استفاده شود.

مهاجر افزود: از ۱۴ آبان ثبت نام خبرگان رهبری آغاز می شود و فرمانداری گرگان به عنوان شعبه اصلی و دیگر فرمانداری‌ها شعب فرعی محسوب می شوند.

استان گلستان با ۱۴ شهرستان، دارای ۶ حوزه انتخابیه با مجموع هفت نماینده است.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۲ نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.