1402-05-18 14:33
991
0
86025
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

«گلستان ما» صدای مردم است

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: گلستان ما صدای مردم است و ضمن مطالبه‌گری امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار داده است.

سید موسی حسینی با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد، در این دیدار جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و روز 17 مرداد گفت: به منظور خداقوت و خسته نباشید به پایگاه خبری تحلیلی گلستان و و مجاهدت های شبانه روزی در عرصه خبر از این مجموعه قدردانی می کنیم.

وی افزود: به سهم خود و به نیابت از فرمانده سپاه نینوا گلستان از اقدامات این مجموعه تحریریه است، خبرنگاران شبانه‌روز تلاش می کنند و کار آنها و مجاهدت آنها در جامعه لمس می‌شود ولی خود آنها گمنام هستند.

گلستان ما با تیمی که فعالیت می‌کنند برای کار خبر وقت و جوانی خود را گذاشته و از این منظر فعالیت‌های این پایگاه خبری تحلیلی ستودنی است ، گلستان ما یک مجموعه نخبگانی است و وقتی می خواهیم در استان ارزیابی اخبار و اقداماتی را مسئولان داشته باشند به پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما مراجعه می کنند چرا که این رسانه بدون اغماض عمل کرده و واقعیت های جامعه را عرضه می کند و ضمن امیدآفرینی مطالبه گری نیز در دستور کار خود دارد  و صدای مردم است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: طی سالها افرادی در گلستان ما فعالیت کردند و امروز در جای دیگر فعالیت دارند و با این عزم و اراده در این پایگاه خبری تحلیلی اقدام می‌کند و این رسانه بستر رشد برای نیروهای رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی است.

تکمیل می‌شود...

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.