1402-04-28 22:08
882
0
85772
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گرگان:

رئیس‌جمهور به گلستان سفر می‌کند/ مشکلات با مجاهدت شبانه‌روزی مسئولان حل می‌شود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور پیرامون سفر رئیس‌جمهور به گلستان گفت: سفر دوم رئیس‌جمهور منوط به اجرای عمده مصوبات سفر اول به این استان است.

به گزارش گلستان ما، سیدمحمد حسینی امشب در همایش منادیان محرم که در حسینیه سیستانی‌های مقیم گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به استان گلستان باید محقق شود مواردی که نیازمند پیگیری است به وزرا گوشزد خواهیم کرد، سفر دوم رئیس‌جمهور منوط به اجرای عمده مصوبات سفر اول به این استان است.

وی با اشاره به اینکه عشق و ارادت مردم سیستان به سید و سالار شهیدان اثبات شده است، گفت: سیستانی‌ها جزو قیام‌کنندگانی بودند که برای خون‌خواهی امام حسین علیه‌السلام به پا خاستند، مردم این دیار را می‌شناسم همواره در لشکر ثارالله بودند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: ارتباط وسیعی با سیستانی‌ها دارم، آن زمانی که در وزارت علوم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون پارلمانی رئیس جمهور بودم این ارتباط برقرار بوده است.

حسینی؛ خدمت به مردم بویژه در مناطق محروم را اولویت دولت خواند و تصریح کرد: سال گذشته به اتفاق نمایندگان.از مناطق مختلف زابل و چند شهرستان دیگر، بدون اینکه اطلاع رسانی و تبلیغاتی انجام شود بازدید کردیم تا مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنیم و برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

وی تصویب انتقال دریای عمان به سیستان در مجلس شورای اسلامی را در راستای حل مشکلات مردم دانست و گفت: مسئولان در تلاش برای حل مشکلات هستند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: یک دهه کشور دچار خشکسالی و کاهش بارندگی شد، در گذشته باورمان نبود که زاینده‌رود خشک شود اما این اتفاق افتاد، اکنون باید این وضعیت مدیریت شود؛ کارها در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم؛ مردمی، انقلابی، عدالت‌محور و تحول‌گرا است، گفت: باید از وضع موجود به وضع مطلوب برسیم باید مسائل را حل کنیم.

حسینی ادامه داد: چند روز پیش دیدید آقای رئیس جمهور در استان کهگیلویه و بویراحمد جاده‌ای که نزدیک به ۲۷ سال آسفالت نشده بود و در دل کوه‌ها قرار داشت بالاخره این دولت آن را با سه شیفته کار کردن به اتمام رساند.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی در جای جای کشور در حال انجام است، ابراز کرد: در خوزستان، سنندج، شهر کرد، اصفهان و ... آبرسانی اکنون در حال به نتیجه رسیدن است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه ۱۰ هزار روستا در کشور توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام آبرسانی می‌شود، گفت: این مهم با همکاری بسیج سازندگی و سپاه صورت می‌گیرد، همه دست به دست هم دادند تا مشکلات مردم حل شود.

حسینی با تاکید بر اینکه مشکلات انباشته شده باید حل شود، افزود: گرچه همه انتظارات و مطالبات را نمی‌توان به فوریت محقق کرد اما ببینید که آینده روشنی فراروی ملت ایران است.

وی ادامه داد: اگر مدیران با عزمی که دارند و با مجاهدت‌های شبانه روزی تلاش کنند حتماً می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه انسجام و هماهنگی باید در کشور وجود داشته باشد، تصریح کرد: همگرایی مهم و اختلاف نظر چیز طبیعی است، کارهای بزرگی در داخل کشور و در سیاست خارجی انجام می‌دهیم اگر در داخل قوی و متحد باشیم وحدت و همبستگی داشته باشیم خارجی‌ها طمع نمی‌کنند تا از اختلافات داخلی ما بهره بگیرند.

حسینی بیان کرد: دیدید که همسایگان ما یکی پس از دیگری همراهی با ایران می‌کنند، عربستان که حدود ۸ سال رابطه سیاسی با آنها نداشتیم، سفارتخانه نداشتیم اما این مسئله به نفع جهان اسلام در حال رقم خوردن است و این‌ها اتفاقات خوبی است.

وی با بیان اینکه قطعاً نگاه دولت جامع و فراگیر است، گفت: از همه جای کشور از نیروهای شایسته استفاده می‌شود، از افراد جهادی و انقلابی استفاده می‌کنیم، معنای عدالت یعنی شایسته سالاری؛ کسی که شایسته است از هر قوم، گروه و طایفه‌ای باید مجال و فرصت پیدا کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: اینجا عربستان سعودی نیست که یک خاندان یا یک طایفه حاکم باشند و یا یک طایفه در راس قدرت قرار بگیرد ما نظام اسلامی هستیم که شهید رجایی به عنوان یک. معلم، وزیر آموزش و پرورش می‌شود به درجه نخست وزیری و سپس رئیس جمهوری می‌رسد این میدان برای کسانی که بتوانند خدمت کنند باز است.

حسینی خطاب به مردم بیان کرد: اگر شما مواردی دیدید که خلاف این است مصداق بیاورید دولتمردان حتماً گوش شنوا دارند و عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت به سمت عدالت‌محوری حرکت می‌کند، گفت: دولت تلاش می‌کند عدالت را برقرار کند، رئیس‌جمهور به زودی به استان شما سفر خواهند کرد و پیگیری‌های جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.