1402-04-09 21:50
743
0
85551
امام جمعه موقت گرگان:

کشورهای مدعی آزادی اجازه اهانت به مقدسات مسلمانان را ندهند

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سوزاندن قرآن مقابل یک مسجد در کشور سوئد گفت : مسوولان و مقامات کشورهای اسلامی باید برای مقابله با این اقدامات تدابیری اتخاذ کنند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام قاسمعلی لیوانی در خطبه های امروز نماز جمعه گرگان گفت : چند روز قبل یک فرد ساکن سوئد مقابل مسجد مسلمانان در پایتخت این کشور، قرآن را آتش زد اما صدای مدعیان آزادی در نیامد و کشورهای مدعی آزادی نباید به شهروندان خود اجازه اهانت و آتش‌زدن کتاب‌ آسمانی و مسجد مسلمانان را بدهند.

وی با بیان اینکه این قبیل کارها و اقدامات در کشورهای اروپایی به نام آزادی بارها تکرار شده است ادامه داد: این مدعیان آزای در کشورهای خود اجازه نمی‌هند محصلین و دانشجویان آنطور که دوست دارند با حجاب یا بی حجاب تحصیل کنند.

حجت‌الاسلام قاسمعلی لیونی افزود : در نزد ما مسلمانان، همه ادیان و کتاب‌های آسمانی مقدس و قابل احترام هستند و ضمن ایمان داشتن به کتاب آسمانی خود به کتاب‌های آسمانی دیگر ادیان نیز اعتقاد و ایمان داریم.

امام جمعه موقت گرگان گفت: مسلمانان اجازه نخواهند داد به ساحت و کتاب آسمانی دیگر ادیان توهین شود، زیرا این اهانت را توهین به اسلام و حضرت محمد (ص) می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ۱۲ تیر ماه سالروز حمله ناوشکن آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین و خدمه گفت: آنها که می‌گویند قابلیت تشخیص دادن حتی یک پرنده در آسمان را دارند، چطور تفاوت یک هواپیمای مسافربری با جنگی را متوجه نشدند و حال بعد از آن چرا معذرت‌خواهی نکردند و حتی فرمانده آن ناو را پس از بازگشت به آمریکا تجلیل و تشویق کردند.

امام جمعه موقت گرگان در ادامه یاد و خاطره شهید صدوقی به عنوان چهارمین شهید محراب که در سال ۱۳۶۱ توسط منافقین به شهادت رسید را گرامی داشت.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.