1402-04-01 11:21
485
0
85455
معاون استاندار گلستان:

اساتید گفتمان انقلاب اسلامی را در مراکز علمی تبیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دانشگاه باید جریان‌ساز و جهت‌ده باشد، از اساتید خواست گفتمان انقلاب را تبیین کنند.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر درمراسم روزملی بسیج اساتید اظهار کرد: سالروز شهادت شهید چمران که به درستی به نام روز بسیج اساتید نام‌گذاری شده است فرصتی برای مرور سیره آن شهید بزرگوار و انعکاس آن در رفتارمان است.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه باید جریان‌ساز و جهت‌ده باشد، افزود: شما اساتید فرهیخته و بسیجی که پیش قراولان عرصه علم و دانش هستید باید گفتمان انقلاب را بشکل علمی درجامعه خصوصا برای جوانان تبیین و نشر دهید.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان افزود: در جنگ ترکیبی، فرهنگی نقش شما بسیارمهم است، می‌توانید در کلاس‌های به ظاهر ساده خویش با جریان‌سازی انقلاب، آیندهٔ کشور و نظام اسلامی را رقم بزنید.

مهاجر گفت: درسال جاری که سال انتخابات است، اساتید دانشگاه خصوصا بسیج اساتید می‌توانند در تحقق چهار راهبرد توصیه شدهٔ مقام معظم رهبری که با ابتکار دبیرخانه انتخابات استان در کلمه «رسام» خلاصه شده، کمک کنند.

وی سلامت انتخابات را از وظایف مهم وزارت کشور دانست و ابراز کرد: نامه محرمانه که از معاون وزیرکشور رسانه‌ای شده است نیز درهمین راستا بوده که متاسفانه درکمال تعجب موجب ناراحتی برخی از نمایندگان مجلس شده است، امیدواریم مجلس انقلابی با عمل به تکالیف خود بادقت نسبت به این موضوع برخورد کند.

مهاجر گفت: مشارکت حداکثری مهمترین رکن انتخابات است، از اساتید فرهیخته و بسیج اساتید می‌خواهیم با تبیین دستاوردهای نظام و دولت مردمی موجب امیدآفرینی در جامعه و افزایش مشارکت مردم در انتخابات شوند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.