1402-03-31 10:45
365
0
85437
یادداشت؛

هماهنگی دیپلماسی و میدان

میدان و دیپلماسی آنقدر هماهنگ عمل می‌کنند که گویا فرماندهی واحدی دارند.

به گزارش گلستان ما، احمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت: یکی از مظلومیت‌های سردار سلیمانی این بود که آنچه در میدان بدست می‌آورد در دیپلماسی برباد می‌رفت و حتی گاهی به بهانه دیپلماسی سعی می‌شد نیروی قدس هم دست بسته توافقات احتمالی و تضمین‌های خیالی آمریکا باشد.

اما اکنون انچه در حال وقوع است، اینست که هرچه در میدان پیشروی می‌شود، ابزار دست دیپلماسی می‌شود وآنچه دیپلماسی پیش می‌برد مسیر برای نیروهای در میدان پاکسازی می‌شود.

میدان و دیپلماسی آنقدر هماهنگ عمل می‌کنند که گویا فرماندهی واحدی دارند، انگار سردار میدان همان امیر دیپلماسی شده وبالعکس. اینکه ایران اخیرا به پررفت و آمدترین مسیر سفر مقامات کشورها بدل شده حاصل هماهنگی دقیق میدان و دیپلماسی است.

اتفاقات بزرگی در حال وقوع است فرانسه‌ای که ماموران امنیتی‌اش بازوی منافقین بود حالا اجازه نشست سالانه را هم به منافقین در پاریس نمی‌دهد.

حمله پلیس ضد تروریست البانی به مقر منافقین در این کشور بیشتر شبیه حملات جبهه مقاومت و نیروی قدس ایران بود این بزرگترین موفقیت برای دیپلماسی ایران است که امروز دولت آلبانی اعلام می‌کند از این مکان برخلاف توافقات پناهندگی، برای اقدامات تروریستی و حملات سایبری استفاده می‌شود.

آلبانی از این جهت به دیپلماسی ما جواب مثبت می‌دهد که مطمئن است این دیپلماسی متکی به نیروهای در میدان است.

کسانی که علیه ایران و انقلاب اسلامی رجزخوانی می‌کردند امروز یا دیگر نیستند یا دستگیر شدند یا توبه کردند یا تسلیم شدند و یا درحال تمرین کردن سرود جمهوری اسلامی ایران برای تشریفات سفر به ایران هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.