1402-03-30 02:51
681
0
85419
جانشین سپاه نینوا استان گلستان:

انتخابات عرصه تجلی دفاع تمام قد ملت از انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه نینوا استان گلستان؛ انتخابات را عرصه دفاع تمام‌قد ملت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: با انتخابات با دشمن مبارزه می‌کنیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا: سیدموسی حسینی در چهاردهمین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران کردکوی اظهار کرد: تک تک شهدای دفاع مقدس، امنیت پایدار و طول تاریخ انقلاب از زمره یاران صدیق امام خمینی (ره) هستند.

وی افزود: دین مبین اسلام، ولایت و رهبری و مردم سه مولفه اساسی در انقلاب اسلامی است که یاران صدیق امام و انقلاب همواره از آن نگهبانی، تقویت و مراقبت کردند.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: هرگاه بین دین مبین اسلام، ولایت و رهبری و مردم پیوند مستحکمی برقرار بود اسلام و انقلاب در اوج قرار داشت اما اگر روزی پیوند بین هر یک از این سه مولفه خدشه دار شود، قطعا انقلاب اسلامی دچار چالش خواهد شد.

سرهنگ حسینی متذکر شد: اگر امروز دشمن در کف خیابان یارگیری و سازماندهی می کند و خودباخته های داخلی و خارجی به کمک آن می آیند باید با سه مولفه دین، ولایت و رهبری و مردم سنجیده شوند که آیا این رویداد و حادثه دین، ولایت و رهبری را تضعیف کرده یا تقویت می کند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره تلاش کرده بین دین، ولایت و رهبری و مردم شکاف ایجاد کند، افزود: تزریق ناامیدی و بی اعتمادی بین مردم ازجمله اهداف شوم دشمن است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو خار چشم دشمنان است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تقویت سه مولفه دین، ولایت و رهبری، مردم می شود.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه انتخابات عرصه تجلی دفاع تمام قد ملت از انقلاب اسلامی است، بیان کرد: با انتخابات با دشمن خود مبارزه می کنیم و به مدد الهی پوزه دشمن را به خاک می مالیم.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به تقویت سواد فضای رسانه و فضای مجازی پرداخت و اظهار کرد: فرزندان ما امروز در عصر جدید با تکنولوژی نوین آشنا هستند‌ لذا همانطور که نگران تحصیل، خوراک و تفریح آنان هستیم باید نگران زیست مجازی آنان هم باشیم.

سرهنگ حسینی با تاکید بر اینکه فضای مجازی عرصه هجمه دشمن بر ملت شریف ایران است، افزود: جنگ ترکیبی را با محوریت فضای مجازی ایجاد کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ ترکیبی با محوریت فضای مجازی هنجارها را ناهنجار و ناهنجارها را هنجار جلوه می دهد، گفت: برای فرزند ما انگاره ذهنی آورده و برای دختر ما سبک زندگی تعریف می کند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.