1402-03-04 01:21
508
0
85073
فرمانده سپاه نینوا:

تدابیر امام(ره) معادلات دشمنان را بهم زد

فرمانده سپاه نینوا گفت: وقتی امام فرمود«کشوری که بیست میلیون جوان دارد؛ بیست میلیون تفنگدار دارد»همه نقشه‌های دشمن در به شکست کشیدن ایران به هم ریخت.

به گزارش گلستان ما؛ علی ملک شاهکوهی در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در کلاله، گفت: وقتی امام فرمود«کشوری که بیست میلیون جوان دارد؛ بیست میلیون تفنگدار دارد»«اگر این جنگ بیست سال طول بکشد؛ ما ایستاده ایم», همه نقشه‌های دشمن در به شکست کشیدن ایران به هم ریخت.

وی افزود : اگر روزی گفتیم امریکا نباید در ایران سفارت داشته باشد؛ امروز خطاب ما به آمریکایی ها این است که باید از منطقه خارج شوند و این اتفاق در حال رخ دادن است.

فرمانده سپاه نینوای تصریح کرد: باید حقیقت و واقعیت‌های دفاع مقدس و چگونگی تقابل با دشمن را به فرزندانمان در قالب "جهاد تبیین" بگوییم که اگر این کار را نکنیم، دشمنان دروغ را به خورد فرزندان ما می‌دهند.

ملک شاهکویی ادامه داد: شهیدان زنده اند؛ باید هوشیار باشیم و به کوری چشم آمریکا و منافقین، مقام معظم رهبری خواهند بود، آنها نمی خواهند خمینی سوم به وجود آید؛ آنها برای انتخابات "خبرگان" نقشه کشیده اند و باید دقت کنیم که چه کسی را برای خبرگان انتخاب می کنیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.