1402-03-03 14:50
666
0
85063
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس مطرح کرد:

اقتدارآفرینان «فتح خرمشهر»؛ شکست‌ناپذیر در جنگ ترکیبی

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی، وحدت و یکپارچگی است، گفت: اقتدارآفرینان «فتح خرمشهر»؛ شکست‌ناپذیر در جنگ ترکیبی هستند.

به گزارش گلستان ما، غلامعلی صالحی در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ و ماندگار فتح خرمشهر اظهار کرد: این واقعه بزرگ هیچگاه از تقویم تاریخ پاک نخواهد شد و هرساله در این ایام با برگزاری برنامه‌های مختلف این حماسه تبیین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فتح خرمشهر تمامی معادلات دشمنان را به هم زد، تصریح کرد: ثمره وحدت و استقامت قطعا پیروزی است، ملتی که به خدا توکل دارد شکست‌ناپذیر است، اقتدارآفرینان «فتح خرمشهر» در حقیقت شکست‌ناپذیر در جنگ ترکیبی هستند چراکه جبهه حق همواره پیروز میدان است.

حماسه سوم خرداد مایه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان شد

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه حماسه سوم خرداد مایه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان شد، بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم جان خود این پیروزی بزرگ را در طبقی از اخلاص رقم زدند.

صالحی با اشاره به اینکه جریان باطل قبل از دفاع مقدس هم بر طبل زورگویی ‌می‌کوبید و تنها به دنبال دستیابی منافع خودش بود، گفت: آنها کشورهایی که در این میان ضعیف بودند را به بازیچه می‌گرفتند تا ملت‌های مظلوم را چپاول کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث عقب راندن نظام سلطه شد، بیان کرد: احیای ارزش‌های دینی نقطه قوت مردم ایران در تقویت وحدت علیه استکبار بود و این ملت با پشتوانه امام و مردم به پیروزی دست یافتند، وقتی دشمن منافع خود را در خطر دید فتنه و توطئه‌اش را علیه انقلاب اسلامی ادامه داد.

حضور چهره‌های دفاع مقدس و تبیین این حماسه در بین جوانان ضروری است

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه هنوز هم دشمنان چشم به وحدت مردم دارند، گفت: دشمن شکست خورده از هر ترفندی برای ناامید کردن مردم استفاده می‌کند تا به آنچه می‌خواهد برسد اما مردم ما با بصیرت مثال‌زدنی همواره این نقشه‌های دشمن را شناختند و علیه آن ایستادند.

صالحی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن بیان کرد: حضور چهره‌های دفاع مقدس و تبیین این حماسه در بین جوانان ضروری است و همرزمان ما باید ارتباط خود را بیش از پیش با نسل جوان بیشتر کنند.

وی با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی، وحدت و یکپارچگی است، گفت: اقتدارآفرینان «فتح خرمشهر»؛ شکست‌ناپذیر در جنگ ترکیبی هستند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.