1402-02-29 19:30
415
0
85012
فرمانده سپاه نینوا:

عملیات بیت‌المقدس از راهبردی‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه نینوا گفت: عملیات بیت‌المقدس یکی از راهبردی‌ترین عملیات‌های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس بود که منجر به فتح خرمشهر شد و هیمنه رژیم بعث عراق را از بین برد.

به گزارش گلستان ما؛ علی ملک‌شاهکوهی در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه گرگان گفت: با اجرای چهارعملیات ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس ورق جنگ به نفع ایران اسلامی برگشت و فضای عدم فتحی که در دوران بنی‌صدر ایجاد شده بود به کلی از بین رفت.

وی افزود: عملیات بیت‌المقدس یکی از راهبردی ترین عملیات‌های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس بود که منجر به فتح خرمشهر شد و هیمنه رژیم بعث عراق را از بین برد.

ملک‌شاهکوهی اظهار داشت: دشمن بعثی به قدری از گرفتن خرمشهر مغرور بود که روی در و دیوار شهر نوشته بود " آمده ایم که بمانیم " اما اراده خداوند متعال بر این بود که این شهر به آغوش ایران اسلامی بازگردد تا ما در فتح خرمشهر نزدیک به ۱۲ هزار بعثی را به اسارت خود درآوریم.

فرمانده سپاه نینوا از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرمودند خرمشهرها در پیش است لازم است باور داشته باشیم فتح الفتوح خرمشهر با تقوا امکان‌پذیر شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ۴۰ سال پیش، مدتی بعد از فتح خرمشهر، اسرائیل با تمام قوای خود به جنوب لبنان حمله کرد اما امروز این رژیم به قدری مستاصل و درمانده است که سامانه دفاعیش توان مقابله با موشک های جبهه مقاومت را ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.