1402-02-10 10:52
343
0
84733
سرخط مهمترین اخبار ۹ اردیبهشت؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاریها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاریهای مختلف قرار گرفت که میتوانید آن را در گلستان ما بخوانید.

ورود دادگستری گلستان به موضوع سودهای غیرقانونی بانک‌ها

فارس نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از رد دادخواست بانک‌ها در 64 پرونده برای دریافت سود و جریمه مازاد از تولیدکنندگان خبر داد.

ارزانی؛ مشکل همیشگی سیب‌زمینی‌کاران گلستان در فصل برداشت

ایرنا نوشت: گلستان از قطب‌های مهم تولید سیب‌زمینی کشور به شمار می‌رود که هر ساله حدود ۸ هزار هکتار از زمین‌های این استان در بهار و پاییز به زیرکشت این محصول می رود اما کاهش شدید قیمت در فصل برداشت، مشکل سالیان اخیر کشاورزان گلستانی است که با وجود وعده مسوولان هنوز چاره‌ای برای حل آن اندیشیده نشده است.

هشدار افزایش دما و احتمال بروز آتش سوزی در جنگل‌های گلستان

ایسنا نوشت: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گلستان نسبت به افزایش دمای استان در روزهای آتی و احتمال وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع هشدار داد.

تقویت هم‌افزایی راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن

باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده سپاه نینوای استان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با موضوع عفاف و حجاب از اقدامات فرهنگی دانشگاه‌ها در خصوص حجاب و عفاف قدردانی کرد و افزود: در شرایط کنونی باید همه دستگاه‌های فرهنگی بیش از گذشته پای کار باشند و با اجرای طرح‌های آگاهی بخشی برای جامعه به ویژه نسل جوان درصدد خنثی سازی توطئه دشمن قدم بردارند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.